Leaving town.



Nu åker jag strax... Jag och lillskrutten.
Först blir det mammagrupp. En alldeles ny grupp med nya människor. Kan inte säga att jag alls ser fram emot det. Jag är livrädd. Och dessutom tycker jag inte om att träffa nya människor. Eller människor alls stundtals.
Och jag förmodar att de flesta av mammorna har "pappor" och ja.. det kommer kännas tungt och jobbigt. Men vi får se hur det går helt enkelt. Går dit och ser hur det blir. Är det inte bra behöver man faktiskt inte gå flera gånger!

Sedan bär det av till Uddevalla och Jen. Pyssla, äta godis och bara vara. Det låter som en perfekt plan just nu!

Jag återkommer på lördag igen.
Då blir det nog kanske pojkmys med. Men vi får se vad som sker. Det visar sig som dom säger.

Ta hand om Er nu och ha en fin helg.

//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0