Uddevalla och Änglar.

image49


Jag njuter av sol, Uddevalla, bra sällskap och kaffe.
Snart är det dock dags att åka hem till liten katt och lägenhet... Borta bra men hemma bäst?!
Men det är onekligen skönt att komma bort lite!

Gårdagen spenderades med roadtrip till Strömstad. Helt underbart!!
Fika på kaffedoppet, träffade vackra c och hennes fina,fina mage och drack kaffe hemma hos mamma och åkte tillbaka till Uddevalla, gick på restaurant och åt världens godaste grillbuffé för att sedan hyra film.. "Haunted Forest" och somna gott.  Tack för en underbar dag, god mat och mysig kväll bäb. *love*
Eller ja, mer eller mindre gott med mardrömmar och kissenödighet.
Jag kan villigt erkänna att jag är en tönt.

Nu blir det lite mer kaffe.. Strosa runt på Kungsgatan.. Jen skall köpa present till dottern som kommer hem idag och jag skall bara njuta av de sista timmarna i hennes sällskap. Jag har en känsla av att det tyvärr kommer bli ett tag tills nästa gång.. Även fast jag verkligen inte hoppas det!!

Ikväll får vi se hur det blir.. jag skulle vilja ha en rödrutig filt, en vän, lite sol och en park.
Får se om jag kanske ringer J eller N så ngn får hålla mig sällskap.. man skall ta vara på helgen har jag hört! ^^
"Man skall ikkje sova bort sumarnatta"

Återigen måste jag säga hur tacksam jag är för vännerna. För omtanken som finns och att de alltid ställer upp när man behöver dom som mest. Utan dom hade jag aldrig varit här jag är idag.

Idag går min odelade kärlek till Jen, Carro, Emma och Josefin.
Ni är fantastiska. Jag önskar er all lycka, framgång och kärlek. Ni är värda allt!!

Klä på sig, andas, kaffeslurk, andas, kissa, andas.. over and out.

//E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0