Yet another day has passed...

image38



Halva veckan har gått utan att jag egentligen vet vart den tog vägen. Med andra ord är allt som vanligt.
Det är kväll, greys anatomy är färdigt och middagen är uppäten. Klyftpotatis, falukorv och brunsås. Nyttigt. *suckar lite* Gott var det i alla fall.
Snart blir det till att krypa i säng. Väckarklockan ringer kvart i fyra .. Lucky me! Jobbet kallar.
Är inte riktigt bra på det där med att säga nej.. även fast jag fick min sjukskrivning igår.
Skall ta upp det med chefen imorgon dock. Säga att det inte funkar varken med kropp eller pengar. Vi får se hur det går. Ibland suger det verkligen att ha sin bästa barndomsvän till chef.

Mvc besöket igår gick bra. Allt var bra med liten. Hjärtljuden ligger stadigt på 150 s/min och det där magmåttet jag inte minns vad heter låg helt enligt kurvan. Dock var järnvärdet lite lågt men det är inget som inte går att bota! Och dom pratade igen om det här med proppar/konstiga smärtor/varningar men förmodligen är det ingen fara!
Tack sade jag och förtränge det snabbt igen!
Fick sjukskrivningen som väntat och inget problem det heller.. men det är ju bra när det är dom som vill sjukskriva en och inte en själv som tjatar. Det känns onekligen bättre och inte som "fusk" då.
Jag kan verkligen inte påstå att jag gillar att inte kunna jobba men just nu känns det som att det är nog med plugg och praktik.. jobba kan man göra efter att liten anlänt till världen.. Även fast det kommer ta ett tag!

Förresten håller jag på att bli galen av konstant halsbränna! Husmorsips anyone? Vågar ju knappt äta samarin längre så.. men ngt annat borde det väl finnas? Det gör det ju för allt annat!


Nej, dags att släcka ner och krypa till kojs. Det blir lite nog sömn oavsätt.

Tack för kommentarer.. Det värmer!

//E

Kommentarer
Postat av: jenny

godnatt :)

2008-04-02 - 23:02:33
URL: http://jnyyy.blogg.se
Postat av: Sandra - ung mamma

Natti, natti :)

2008-04-02 - 23:09:11
URL: http://fryc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0