Den obligatoriska helguppdateringen...

(Ja, jag började skriva inatt men så blev jag så trött och somnade.. Have mercy)


Det är alldeles för sent och jag borde ha sovit för länge sedan.. Men det var ju där med att komma i säng oxå. *suck* Ibland är man ganska hopplös.. Men jag har iaf fixat tvätten och disken och kokat flaskor och bäddat rent åt lillskrutt och lite annat smått och gott. Pluggandet däremot går det väl så som så med.. herregud, vilken dålig karaktär man har.. Och nej, jag kan faktiskt inte påstå att jag är spec. motiverad längre.. Det gick lixom över när jag började läsa om antiken och forntiden..
Ge mig inspiration snälla?

Helgen var i alla fall utomordentligt bra. Liseberg med Emma och hennes familj i fredags och middag och mys med Ericalove på lördagen.
Vann både en stor vovve och en påse Ahlgrens bilar kan tilläggas på liseberg .. och hemma hos Erica fick jag försenade julklappar och "grattis till Sanna" presenter.
Söndagen spenderades med underbara Mirko som lagade mat och servade mig och myste med mig i soffan..
Inte alla helger är såhär bra inte!!

Slänger in lite bilder som ni kan roa er med..

Imorgon blir det att traska lite på stan.. följa med Zodic när hon skall "operera" ur sin piercing som sitter fel och kanske dricka kaffe med Theres.
Som sagt.. varför har inte dygnet flera timmar? Jag hinner verkligen inte!

                             

Kommentarer
Postat av: Michis

Åh, jag tror tyvärr att det är intresset som saknas. Jag älskar att läsa om antiken och forntiden, men behöver du inspiration så kan jag varmt rekommendera att anfalla det ur en annan vinkel, säg mytologin istället!

2008-08-26 - 14:07:24
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Jen

Åhh, vad mysigt babe! Jag njuter med dig samtidigt som jag avundas...

:)

2008-08-27 - 00:41:02
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0