förnödenheter.



Äntligen kom den 25:e .. Känns som att det är evigheter mellan varje gång. Och det är ju nästan rätt för det är faktiskt ungefär 30 dagar mellan gång! Nu skall jag iaf ner och handla livsnödvändigheter såsom Cola och frukost. De större grejerna tänkte jag ta ikväll när Jocke och Thomas kanske vill åka och storhandla.. annars får det bli imorgon. Jag har mat både till mig och liten så än går det ingen nöd på oss. Det är ju dock denna cola.. och ciggaretter. Mycket viktigt!

Jag tror bestämt jag lider av ett sockerberoende. Jag mår ytterst dåligt om jag inte får socker..och bubblor.. Och nej, det funkar inte med ngt annat. Det Måste vara cola!

Och ja, så småningom borde man vara ett gott föredömme för liten..men well.. jag är inte sämre än att jag kan gömma mig.
Lite lurendrejeri har ingen dött av. Eller?! :)

Och åtrigen måste man skicka papper till soc så man kan få komplettering...Detta ständiga eviga masande med pengar kan knäcka vemsomhelst.

Nej, nu blev jag bitter. Cola, Here I come.

Hur ser eran vecka ut?

Kommentarer
Postat av: Michis

Vara lat.

Idag har jag klippt mig, imorgon ska jag först upp till Vrinnevi för att få veta hur man använder TENS-apparaten, sen ska jag hem, äta, hämta maken, åka tillbaka till Vrinnevi för barnmorskebesöket, sen är det helledigt resten av veckan, så vitt jag vet!

Postat av: Joanna

Jag har blivit tokigt cola-beroende nu jag med.

Bara MÅSTE ha.. Har alltid gillar cola, men sedan jag blev gravid är det vidrigt hur mycket jag gillar det :P Saknar dig, storasyster!!! Saknar att ha dig att prata med. förstår du har mycket att göra, krama skruttan från mig! -kramar till er båda-

2008-08-25 - 16:05:42
URL: http://lyckligprick.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh vilken söt bild :)



Hoppas ni haft en bra dag?



kramar

2008-08-25 - 18:53:46
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Jen

Hon är ju fuskigt gullig den där sötnosen! :)

Åhh, vad skönt att vi är fler, vi sötberoende...



Jobb, kalas, shopping och jobb...

det är min vecka det.

Love

2008-08-25 - 23:18:53
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Jen

Du får låna dem när du vill söta.

Särskillt Max och hans "damp"...:P

2008-08-26 - 08:24:44
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0