Gone for the weekend.

Åker bort över helgen. Hem till mamma. Hon saknar sitt barnbarn och för att få lite tyst på tjatet så åker jag hem.
Mysigt men mest är jag ganska nöjd med att vara här just nu.. komma in i rutiner, mysa och bara vara.
Nåväl.. skall iaf få träffa min VackerC imorgon och det är alltid uppskattat!

Kom och hjälp mig att packa anyone?

Tänkte slänga in en liten bilduppdate med tanke på att jag är ganska sämst på att blogga now a days.. av förklarliga skäl...


 "Puss på Sanna...     "Hörru Sanna, vill du veta en hemliiis" :p

Detta är då Sannas vän Isabella .. Riktiga sötnosar är dom.. Isabella är dock 6 mnd och liite större än min lilla skrutt.
Mysigt har dom.
Igår vart det fika hemma hos Maria och Isabella och jag fick spaghetti och köttfärsås. Mums med hemlagad mat!
Och skönt att prata med ngn vuxen oxå.. även fast det i princip bara är bäbisprat : )

 En bild och en mössa säger mer än tusen ord ... haha!  Mammas Älskling!

 "Ibland ser jag ut som en rumpnisse men mamma tycker jag är vackrast iallafall" :=)



Kommentarer
Postat av: Jen

Uhh! 5 på morgonen...då gick jag och la mig imorse.

Ehh!

Det blir det dock inget mer med,

på måndag kommer även jag påbörja "upp klockan 5"

igen.

Jobb, jobb och mera jobb!

Ha en bra helg nu sötaste.

Me love you!

2008-08-08 - 12:51:28
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: GuppyFisk

Hej! Ville bara ge tummen upp för din blogg, verkligen intressant :) Sen tänkte jag fråga lite försiktigt.. om du rökte under din graviditet?.. Ha det så bra :)

2008-08-08 - 21:06:33
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24711
Postat av: GuppyFisk

Tack så mycket! Ja, jag ser fram emot det. Men ljuger nog om jag säger att jag inte är nervös och orolig.. Jag har inte lyckats sluta röka helt.. Och jag är livrädd att det ska skada en massa. Sen är jag inte direkt smal heller och jag vet inte om det är svårare då?..

Usch, det är lite jobbigt med alla tankar.

Vet många som rökt under sin graviditet och det där med att det kan bli missfall verkar ju inte alls hända speciellt ofta pga rökning?..

Tack för ditt svar :)

Kram

2008-08-10 - 11:05:18
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24711

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0