Helt Otippat går man och blir nominerad!


Så väldans trevligt.. här går man helt otippat och blir nominerad till något man inte ens visste fanns! Dock gjorde det mig hur glad som helst.. :)



Tack Underbara Jen! You made my day!

Det Jen skrev som nominering var:
"Min bästa vän med tragiskt roliga vardagar och alltid redo att förvåna samt förgylla. Änglakärlek!"



Nu är reglerna få och simpla. Jag skall nominera sex av mina favoritbloggar ... Och ja, ni gör det samma helt enkelt!

Och jag förmodar/hoppas att man får nominera tillbaka för det tänker jag göra!

Jen ~ Min älskade vackra änglavänn.
Hennes blogg berör, förgyller, får mig sorgsen, lycklig och peppad.
En blogg om vardagens klantigheter, kärlek, tankar, glädjeämnen och annat smått och gott.
En blogg fylld av känslor helt enkelt ♥
Helt klart värd att lägga till i bloggkoll direkt och följa!

Martina ~ Den perfekta söndagsbloggen!
Bota baksmälla, ångest och en dårlig dag med hennes blogg. Den bjuder på många och långa skratt och lite porr!
Alldeles ljuvlig!

Tezz ~ Mina söta vän som har hunnit bli tvåbarnsmamma på kort tid.
Följ henne och barnens liv och njut av fina bilder och få ett par goda skratt och ett par tankeställare!
Helt klart läsvärd!

VackerC ~ Min själavän där ord inte behövs.
Följs hennes vardag!

Michis ~ En ytterst rolig kvinna som alltid lyckas fånga händelserna på sin spets!
Lite cynisk, lite ironisk och något hormonell och alldeles underbar :)

Tumadre ~ Ung ensamstående supermamma till två små söta!
Vi får följa hennes vardag, dela hennes tips, trix, ta del av tävlingar och få svar på de flesta av våra funderingar oavsätt vad det gäller. Hon har inte alltid haft det sålätt vilket gör mig än mer imponerad över hur hon klarar vardagen så galant.

Josefin ~ Studerande ung änglavän med styrka som jag vet inte vad.
Hon är min hjälte och jag beundrar henne!
Läs och njut helt enkelt.
Jag som singelmamma önskar jag hade hennes kraft, styrka, kunnskap och Energi!

Kommentarer
Postat av: Jen

Gahhh! Jag har fixat det plutt....

Tack för att du nominerade tbax!

Du är underbar och älskad! (nu högst på listan,

då Rob har sjunkit ner ett snäpp.)

Den bästa av de bästa,

det är du det gumman!

Love

2008-08-23 - 13:34:43
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Michis

Tack så jättemycket för nomineringen! Nu är jag med på vad du menade och nu har bloggkoll sett ditt inlägg med! :D

Kramar om

2008-08-23 - 14:47:09
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: C

Tack för nomineringen Vacker. glad

Och jag nominerade tillbax.

Love you!

pussar

2008-08-23 - 23:59:23
URL: http://vinterskugge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0