Mvc.



Sötaste flickorna mina.. Sofie och Sanna i måndags..<3


Nu är det dags för återbesök på Mvc. Jag skall försöka slippa undan den där undersökningen! Jag hävdar faktiskt att: Eftersom "den" aldrig mer skall användas så spelar det faktiskt ingen roll hur den ser ut heller!

Direkt efter är det föräldragrupp.. en nystartad.. Läskigt.
Well.. vi får se hur det går.. Jag är ju inte direkt överförtjust i nytt folk. *suck* Faktiskt tycker jag inte om folk alls. Nästan inga iaf.

Time to go!

//Liten E off ut i regnet :s

Kommentarer
Postat av: Michis

Fast... även om du aldrig mer tänker använda den kan det väl vara skönt att få reda på att allt läkt ihop som det ska?

Eller tänker jag fel nu?



*kram*

2008-08-27 - 14:16:07
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack tjejen. :) åh vilken söt liten krabat :D

2008-08-27 - 15:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0