Nattnatt


Jag hade tänkt uppdatera här.. och jag skrev ganska mycket.. Men jag ångrade mig och kom på att jag borde prioritera att kasta i mig ett par kalla korvar och ta med litenälsk i säng och hinna sova ett par timmar innan nästa matning..
Känns som att man sovit ungefär 30 sekunder sista veckorna.. ;)

De sista två dagarna har iaf varit helt underbara.. Och jag skall uppdatera klart imorgon...tror jag.
Skall dock träffa ÄnglaTezz på dagen och söta familjen och sedan J och T en liten sväng..

Slänger in en liten bild på morgonmyset..:)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du haft en bra dag. :)

2008-08-03 - 00:55:06
URL: http://artondejuni.blogg.se/
Postat av: Tezz

Va många söta bilder du lagt upp här, längesen jag läste nu!fy mig Var jätte kul att ses och hon är ljuvligt söt lilla Sanna :)

Sovgott! Kram Tezz o co

2008-08-04 - 00:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0