Pinsamt hörru!


Jaha.. så somnade man på spåvagnen igen.. och vaknar av chaufförens mörka röst i högtalaren:
"Detta är ändhållplatsen.. Du måste gå av här" Och där satt jag. ensam med Sanna i vagnen och förstog mest ingenting. Kan ju tillägga att detta var mitt på dagen och utanför vagnen var det massa människor som säkert undrade varför jag satt kvar därinne och sov och dregglade. Haha. Jaja, jag bjuder på den! Jag är nyblliven mamma med sömnbrit. Take it!

Fick dessutom tagit en fika med Martina i hennes fina lägenhet och jag blev ännu mer pepp på att renovera min! Åååh.. jag vill så mycket men har så lite pengar!
Tack i lov kom iaf barnbidraget idag!
Vi lyssnade iaf på Hathor, drack kaffe och martina gick husesyn med Sanna och visade henne skivsamlingen, spritglasen och sovrummet.. Hm.. undrar om mitt barn blir lite små traumatierad av allt det där? Och när Martina säger att hon skall lära henne allt Hon kan så .. Ja, då blir Jag rädd ^^
Samma sak med Liina.. ;)

Nyss ätit middag.. men bättre sent än aldrig säger dom ju.. Nu blir det att koka mjölk innan sängen ..
den skriker och ropar hemskt därinne!

Och förresten har jag s*tans myrkrypningar i benen. Helvete så irriterande... bara rycker och rycker.. suck.
Jag vill inte!

Ta hand om er fina!

//E

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Antonio har sovit hela nätterna från start, men Alice..... Ja, det tog väl ett år innan hon lät mig sova ut på nätterna.

2008-08-21 - 08:26:22
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: Martina

Nono..jag såg ljuset i hennes ögon när vi var inne i sovrummet,hon kan knappt bärga sig tills hon fyller 15;)

2008-08-21 - 09:55:58
URL: http://queenofparanoia.blogg.se/
Postat av: Jen

Hohoho! Du lyckas då alltid fjant!

Jag förstår dock hur denna gång.

Du har lixom ett giltigt skäl... ;)

Love you for who you are, and no one else,

tweetypie!

2008-08-21 - 21:19:40
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0