This is the first day of my life...


Det är grått och det regnar.. Mysväder om man får vara inne, ligga i soffan, gosa bäbis och dricka kaffe.
Men här skall ut och traskas..!!
O andra sidan är det nyttigt  med lite luft .. både för mig och älsk.. och har hon ju faktiskt regnskydd.. till skillnad från sin mamma som inte ens äger ett paraply.. *suck*

Men en liten myslåt får det allt bli till Er innan vi beger oss..

Ha en mysigt höstdag och kryp ner i soffan med kaffe och filtar.
Det är ni värda!




~This is the first day of my life~

Kommentarer
Postat av: Jen

Vad skulle jag gjort utan dig min älskade!?

Fantastiska underbara du....

jag hoppas du vet hur mycket jag älskar dig!

puss

2008-08-27 - 00:39:34
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0