Du är min tornado.





Att träffa dig igen var som starta en tornado i Sahara.
Alla känslor virvlade upp och det slutade med att jag fick grus i ögonen.
Du svider precis likamycket som innan baby men jag kan inte sluta komma nära.
(men jag kommer aldrig tillräckligt nära)

Ditt hår var lite kortare och din mage var lite större men du var om möjligt än vackrare än jag mindes.
Det lyste precis som jag mindes i dina ögon och din röst fick mig som vanligt alldeles knäsvag.

Jag vill att Du och Jag skall vara mer än ord i en rosa flickdagbok eller ett samtal på msn och jag önskar du kunde förstå att mitt lilla pickande fågelhjärta håller på att sprängas varje gång du går hem till Henne.

Du fick mig att känna mig glad och varm. Tonårspirr i sommarvärmen på en gräsplätt i en park.
Du fick mig att känna mig vacker.

(Jag tänkte skriva betydelsefull men jag är precis lika kall och ensam som innan du kom)

Och jag inser nu att du förvandlat mig till en klyscha som sitter och väntar med tindrande ögon såfort jag hör ditt namn.
Men du är fortfarande kärlek för mig.

Kommentarer
Postat av: Malin

Nyfiken! I nästa brev tack. :)

2008-08-19 - 17:29:49
Postat av: Jen

Naaw, vad fina texter älsk!

-Tårögd-

Bilderna är även de vackra.

Mys att få göra så :D

Nenny vill oxå!



Skicka lr säg till om du vill ha med någon av dem på designen... :)



Call u later! (när värken lagt sig)

Love

2008-08-19 - 19:42:06
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Jen

What the F-ck!

Du är då inte den enda som läser som en kratta.

Jag såg inte ordet flodhäst först....

mutter!



Tur att du är så söt så att jag älskar dig ändå ;)

Puss puss puss

2008-08-20 - 10:20:17
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0