Man är lika gammal som man ser ut?!

Tog ett kort häromdagen och har på msn..Detta var konversationen som följde när Tezz såg kortet :p

  ← Och detta var kortet...




Tezz-lever för sina barn. säger:
ååh vilken snygg bild =)

Lilla Änglaknull säger:
Haha..tack! Det är den alla ger kommentaran: Vad mycket äldre du ser ut! :)

Lilla Änglaknull säger:
vet inte om jag gillar det ^^

Tezz-lever för sina barn. säger:
Du ser faktiskt lite annorlunda ut nu, men du blir bara snyggare så du behöver inte vara orolig =) Det lyser liksom om dig!

Lilla Änglaknull säger:
haha.. iofs.. blir ju fortfarande nekad att köpa cigg titt som tätt så .. :p

Tezz-lever för sina barn. säger:
hahaha du blir de va..? =) en del tror väl du är en tonårsmorsa :) Du ser inte gammal ut men visst ser du äldre ut på denna bilden =) typ din riktiga ålder=)




Hoho, jaja.. sötnosen! Vad säger man?! :p

Jag kände mig plötsligt inte lastgammal iaf!
Spanks! :)


Sanna mår förövrigt fint förrutom att jag misstänker kolik och vi har ganska långa skrikiga kvällar och nätter.. Tro mig .. jag älskar mitt barn och skulle offra allt för henne.. men jag gillar ju onekligen bättre när hon är tyst. Eller ja, inte gråter!
Man blir så makteslös! Men jag tror onekligen att Minifom dropparna hjälper lite!

Träffade en flicka på spårvagnen i fredags med en 6 mnds bäbis så nu har vi fikat, varit på backaplan, strosat i stan och ätit glass och varit lite runt överallt.. både fredag och lördag. Trevligt!
Att hon inte bor så långt bort gör ju inte saken sämre! Och vi skall nog träffas snart igen.. Skönt med ngn som orkar med allt ens bäbisprat och som har lite råd och tips! :)

Träffade dessutom finaste pojkarna i lördagskväll och det gav mig lite kraft i själen. Man behöver lite "vännerpåfyllnad" ibland så man överlever. Och jag har utan tvekan de finaste vännerna!!
Vi strosade i slottskogen och snackade strunt ett par timmar.. Självklart började det spöregna!
(Tack Liina för att du drog med mig och köpte regnskydd) :p

Igår (söndag) var vi i stan och träffade Tezz och familjen och fick massa bäbissaker.. massa kläder och leksaker och filtar.. Tack söt! <3
Fikade, hann att äta mat.. (kebab) och prata lite gamla minnen. Lovely!

Idag blir det hembesök från bvc. Scary. Jag gillar inte att få hem myndighetspersoner!

Nåväl.. dags att fortsätta plocka lite.. fortfarande inte helt upppackad efter Std vistelsen.. ta hand om Er.

//E 

Kommentarer
Postat av: Linda m. 4 barn

varför kallar du dig "änglaknull"...låter inte så fint.



Det är några konstiga tecken framför överskriften på varje inlägg här i din blogg, undrar varför det blir så..?

2008-08-05 - 11:37:09
URL: http://tolovisa.blogg.se/
Postat av: Jen

Jag kom osökt att tänka på "Har du en älg på väggen?" bland andra...-harkel-



Vad mysigt att få träffa så många vänner.

Jag gissar på att det behövs nu :)

Myndighetspersonerna hade även jag kunnat leva utan.

Ugh!



Lovely you!

2008-08-08 - 12:47:52
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0