Lite Egentid är viktigt!




Kaffe, broderi och Volbeat.. Jag känner mig som en kärring.
Men jag njuter verkligen, och liten sover sött.
Jag insåg precis hur mycket jag saknat det här.. att bara kunna slappa, rensa hjärnan.. låta musiken tömma hjärnan på alla tankar.. låta händerna jobba..

Det är dock inte så ofta man hinner det längre.. Eller jo, kanske på kvällen.. men det blir ju aldrig av. *suck*
Men jag skall verkligen prioritera lite fler sådana här saker framöver. Det är nyttigt. Helt klart!

Förresten fick jag paket av Mamma igår.
Julkalender till knyttet.. *host* Hur stor som helst.. (och ja, hade inte mamma köpt hade jag köpt varsin chockladkalender till oss..inte för att jag ens äter chockladen utan för att man Måste och det är mysigt)
Ivf.. En stor Haribo kalender.. tydligen med både godis och leksaker i.. So far fått två små påsar med björnar i ..
Jag fick en Skrapkalender.. Så jag tänkte Vinna 500.000 nu innan jul ..
Och ett paket med Svartpölse/hestepölse.. Pålägg iaf.. jag vet inte vad det heter på svenska. Ljuvligt är det i alla fall.

Herr Greger är skogstokig btw. Springer runt i 250 km/h och krockar med allt och äter på allt. Jag kommer bli inlagd som psyksjuk snart.. Någon som har en Valium över? Och nej, inte till mig utan till Herr Greger!

Ni som har katt.. finns det något annat än Fy spray som funkar för att katter skall hålla sig borta från saker?
(han äter upp min julpynt, Sannas strumpor, mina blommor m.m!)

Anyhow.. när knyttet vaknar blir det middag för henne och sedan blir det en promenad!
Kanske handla lite så vi kan baka ikväll. Det är dags om man skall hinna få klart allt till jul. Och jag behöver bröd!

Vilka kakor bakar ni till Jul?


<-- Stora fina julkalendern! :) Tack mamma!

Kommentarer
Postat av: Michis

Baka kaka? Nääää, jag köper om jag måste. :D

Men annars är det fint med både mig, maken och lillskrot! KRAM

2008-12-03 - 12:55:29
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Jen

Jag säger som föregående:

Baka? Jag köper...:D

Möjligtvis att jag knådar lussebullar,

men då brukar de bli rätt så traditionella...-host-



Jätte mysig kalender hon fått! -avis-

Puss puss

2008-12-03 - 14:16:56
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Joanna

Jag vet att det är väldigt ovanligt, har jag hört iaf, men till min katt räcker det med att säga nej, då slutar hon med de dumheter hon håller på med. Är hon där hon inte får vara så ber jag henne bara gå ner, och så gör hon det. Skulle det inte fungera, vilket är väldigt sällan, så blåse jag bara lite lätt, det tycker inte min katt om. blåsa lite och säga nej, då slutar hon upp att dumma sig. Men det kanske bara är så att jag har en väldigt udda katt?



*kramar på sötsyster*

2008-12-03 - 15:34:31
URL: http://lyckligprick.blogg.se/
Postat av: Jen

Lallo!!??

2008-12-06 - 00:06:14
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: ina-bina

Brukar din hjärna TÖMMAS av musik? Lyllos dig, min fylls snarare med massa bös...



Om katter: strö ut svartpeppar eller skal av citrusfrukter - det hatar katter!

2008-12-06 - 01:38:53
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Lina

hey lovely! tusen tack för dina underbara komentarer! Värmer mitt hjärta.



Galen katt du har, haha.



Här ska bakas kola, knäck, saffransskorpor och rockyroad! Love!! :D





ha en uuuunderbar lördag vännen! kramar

2008-12-06 - 06:40:43
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0