Skadeskjuten...


Antingen börjar jag bli sjuk eller så är jag bara grymt sliten. Vartenda ben i kroppen värker, huvudet dunkar som att en plåtslagare håller konsert därinne och jag fryser.. och halsen ömmar.
Men nejdåå, jag gnäller minsann inte. Eller jo, det gör jag faktiskt. Tyck synd om mig!
Fast som sagt.. kan vara att det går över efter sömn.. jag hoppas och intalar mig det!

Uddevalla med bäb var jättemysigt. Hennes lilla var så sjuukt söt att jag bara ville gömma han under tröjan och ta med honom hem!! Sanna hade kunnat ha honom som gosebjörn!
Och malin: Det blev en han.. en liten vacker goding vid namn Harry.. han vägde 3920g och var 50 cm lång.
Alltså lika lång och 5g tyngre än Sannisen  ;)
Och massa hår.. Ja.. kär blev jag!
Sedan var det såklart underbart att träffa Bäb igen.. Det är skönt när man får vara sig själv för en stund... ♥
*sagt på grov norrländska*

Och ang. det där med att åka tåg: Nej. Helst inte, aldrig någonsin mer! Mitt barn är ingen tågmänniska! Det funkar helt enkelt inte.. hon blir minifrankenstein.. oavsätt hur söt hon än må vara!
Dessutom har hon sovit ungefär ingenting idag och somnade utmattad kl 22 .. så ja.. jag hoppas hon sover lite längre imorgon..
Älskade lilla ungen.. vad skall det där gnällandet vara bra för? *suckar lite*

Strax blir det sängen för mig med.. dock vet jag inte hur jag skall ta mig dit ännu .. kroppen lyder mig inte.. den är fastklistrad i  soffan.. hjälp?

Sov gott och dröm sött.. och tack för alla fina kommentarer.. kommer svar imorgon!

//LitenE..som bara gnäller ; )

Kommentarer
Postat av: Jen

Naaw, jag tycker synd om dig babe!

Men bara liiite! :P

2008-12-17 - 11:08:19
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: ina-bina

Du var tyst där ett tag, undrade om jag hade förlorat en av mina bättre läsare :P Måste dock erkänna, jag har inte varit här inne på några dagar heller - och vad FIN designen är! :D



...jag råkar ha en förkärlek till sniglar (och mitt "ex" har det som smeknamn ^^)



Tror det är samhäll A, minns inte riktigt faktiskt. Verkar inte vara så där jättesvårt. Kan nog bli rätt intressant :)



Hörde du förresten med CSN om studiebidrag, utöver mammapengen?

2008-12-17 - 19:31:31
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Joanna

Jag önskade mig trynvalla!! Lypsyl!



Spricka på läppen. Då är trynvalla bra att ha!

Kan jag få? *tittar snällt på



hm, är det såhär det fungerar när man konverserar i bloggar? haha, jag är helt lost :P

Testar iaf såhär, haha.





kramar på*

2008-12-17 - 23:48:35
URL: http://lyckligprick.blogg.se/
Postat av: ina-bina

Ja, det är verkligen underbara låtar som berör på sitt egna lilla vis. Var och en av dem är speciella och jag har ett minne till dem alla! Karin Ström är dock ett original för sig, hon är sannerligen säregen. Känns som att man antingen hatar eller älskar hennes musik :P



Men sitter du alltså och lyssnar på ALLA? :D



Har förörvigt också såna där perioder då allt bara är "Näe...", typ. Oftast faktiskt, men just nu känns det rätt hyfsat om man bortser från allt som måste hinnas med runt jul, bristen på pengar, tid och lust. Känns dessutom som om ALLA gör nånting roligt på nyår. Den dagen kan verkligen få en att känna sig förbannat misslyckad och ensam.



Äsch. Nu blev min kommentar också ett helt brev.



Kram på dig söt.

2008-12-18 - 01:09:48
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Cikoria

det är helt ok att sova i soffan också. det brukar jag göra ibland ;)



hoppas du får en skön helg... neskaffe är bättre för magen än bryggkaffe, min dåliga kaffebryggare står längst ned i ett skåp och plockas bara fram när sönerna kommer och hälsar på.



2008-12-21 - 10:14:10
URL: http://blogg.aftonbladet.se/14814/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0