Julbak, städning och en del ångest.



kl: 00.59

<--Här skall det egentligen vara en bild men eftersom blogg.se strular som vanligt så... Suck!


Anyhow.. Det har varit en lugn dag i städandets och tvättandets tecken. Nu är alla golv dammsugade och alla golv är skurade. I alla fall förrutom vardagsrummet som skall skuras imorgon. Men tänkte göra det i samband med ev. ommöblering så det fick vänta.

Har även hunnit att handla lite.. Kvällsmat till knyttet och mjöl och mjölk till mig.
Har bakat kokosmakroner ikväll. Goda blev dom dessutom trots att det var första gången. Synd att jag egentligen inte äter kakor och bullar själv.. Men det är helt enkelt till för om det mot all förmodan kommer någon och fikar eller att man tar med sig själv om man blir bortbjuden. Kan ju vara trevligt.
Sedan är det ett ok sett att fördriva tiden på dessutom.

Det är förövrigt kaos i min hjärna. Det har varit alldeles för mycket den sista tiden och jag vet inte riktigt hur jag skall göra för att det skall bli lättare.
Inatt vaknade jag i snitt var femtonde, tjugonde minut  i full panik och trodde att undergången var nära ... igen och igen.
Hjärtat slog snabbt, snabbt och jag kände den där inre oron, ångesten och stressen sakta äta, fräta sig igenom varje del av kroppen på mig.
Jag är övertygad om att det här inte är nyttigt för mig.
Låt den här veckan gå snabbt.. så jag kan få klarhet i saker. Jag behöver verkligen det!
För både min och skrutt sin skull.

Hur gör man när det känns som att själen håller på att frätas bort till ett stort svart hål?

Imorgon blir det som sagt ommöblering, promenad och bäbisgos. Det är allt jag behöver. No more, no less!





02.45

Liten som somnade väldans tidigt ikväll har precis fått mat. Hade hunnit lägga mig men inte somna.. och lika bra är det kanske.
Det kryper i kroppen på mig och jag kommer inte riktigt till ro.
Men jag skall försöka igen, alldeles strax!

Hoppas ni sover gott mina söta!

//Litentröttsak

Kommentarer
Postat av: Starfucced

Men vad trevligt men någon som presenterar sig:) Vem är du?

2008-12-07 - 09:44:51
URL: http://www.starfucced.se
Postat av: Ika

Men lilla gumman!

Har du kontakt med psyk?

PUSS!

2008-12-08 - 00:08:58
URL: http://ikafatale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0