Värmlandstroll på besök.



Ghettotroll på skogspromenad dec -08




Så fick man besök från Värmlands mörka skogar.
Besöket stannar över helgon och jag kommer förmodligen inte vara jätteaktiv på bloggen.. Eller så kommer jag vara det..
Just nu sitter vi här framför varsin dator och är sådär sociala som man bara kan vara med folk man har känt i tio år.. eller kanske mindre..

Men vi har iaf känt varandra i tio år och just nu råder en bekväm tystnad medan makaronerna kokar för fullt i köket.
Ja, jag vet. Jag är extremt kulinarisk (och rik) som bjuder på makaroner och strimlad kalkon!

Liten somnade inte förräns vid tio.. glad och pigg så förmodligen sover hon lite längre imorgon..
Gett henne massa katrinplommon nu så kanske bajseriet kommer igång med .. håll tummarna..
Stackars lilla magen..

Well .. time for food!

Och Emma .. om du är inne och läser:
Jag har inga pengar på mobilen och kan inte ringa :( Och du är offline på msn :((
Jag tänker på dig som fasen.. ring när du kan!!!!

Förresten ... den nypiercade läppen dunkar onekligen en del .. meen, vill man vara fin får man lida pin ;)
Septum nu tack ;)

//LitenE

Kommentarer
Postat av: Martina

Alltså, vad får man när man gissat rätt ända från början? Nåt typ av pris tycker jag allt! Makaroner är btw det bästa som finns!

2008-12-19 - 09:39:01
URL: http://queenofparanoia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0