Älskade lilla mirakel!




Det finns inga ord som kan beskriva lyckan av att få barn.
Eller smärtan för den delen.

Det var underbart, vackert, hemskt, skräckslaget, dramatiskt och alldeles fantastiskt på samma gång!!

Men ut kom iaf världens vackraste, vackraste flicka!!!
Hon är ett litet mirakel..
Jag visste faktiskt inte att det fanns så vackra barn! :)

Och Nej, jag är inte alls partisk!! ;)


Tack för alla mail, sms, inlägg, samtal..
Jag skall svara snart.. på alla frågor och allt..
Men just nu är jag liiite för trött.. Kom hem från sjukhuset igår och väntar fortfarande på att få sova typ.


Förresten.
Det lilla miraklet var:
3915 g tung och 50 lång!
Med andra ord...HELT PERFEKT.

Har funderat på det där med förlossningsberättelse...
Såg korten från förlossningen nu och inser att jag faktiskt inte känner igen ngn alls.. mer än En barnmorska och Sofie och Jen.. Haha.. Illa.
Vill ngn av Er skriva kanske? ; )

Tacktacktacktacktack.. för att ni följde med! Utan Er hade jag aldrig klarat av allt som skedde!!
Ni är fantastiska!!

Och förlåt sofie.. Jag har faktiskt aldrig sett dig se så rädd ut innan! Hahaha! Du fick mig att överleva natten!
 
Och Tack Jen.. utan dig hade jag nog slutat andats!


Jag är tacksamast i världen för mitt lilla mirakel, mina fina vänner och mitt liv just nu.
Det är underbart!

Love.


Kommentarer
Postat av: Michis

Haha, vad härligt, jag hade tvärfel ju! :)

Grattis, grattis, grattis till miraklet!

Blir det det hon får heta? ;-)

Mi Rakel alltså!? nävars, bara skämtar



KRAMAR

2008-07-14 - 20:39:42
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förstår dina känslor så toltalt=)

Finns inget så fantastiskt som ens eget barn=)

Många GRATTIS kramar Tezz

2008-07-14 - 20:54:39
Postat av: Joanna

Grattis sötsyster, än en gång.

Du anar inte hur glad jag är för din skull.



All lycka och kärlek till er!

kramar massa på

2008-07-14 - 22:11:14
URL: http://lyckligprick.blogg.se/
Postat av: Malin

Ge mig ditt nummer! :) Jag vill också kunna smsa.

Puss.

2008-07-14 - 22:27:23
Postat av: Malin

Mira kanske? Mira Mirakel ;)

2008-07-14 - 22:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0