Dröm Sött.




Ikväll avslutar jag kvällen med päronsoda och Thåström. Vackert och tyst precis som det skall vara när klockan nyss har passerat ett.
Herr greger tassar runt och bökar lite och är allmänt söt och vet nog att klockan börjar bli mycket för att han försöker hitta på så mycket hyss som möjligt..
Och samma sak är det med Lillälsk i magen.. Hur vaken och aktiv som helst.
Hade förvärkar igår natt som skrämde mig ganska rejält... Men min metod lyckades.. Jag knep ihop ögonen och tänkte:
Om jag blundar nu så somnar jag så händer det inte.. Om jag blundar nu så somnar jag så händer det inget.. Om och om igen.. Haha.
Och efter ett par timmar blev det lite bättre och jag somnade! :)
Och ja, det är klart att jag vill att han skall komma.. Jag vill bara att storken skall komma istället.
Det borde väl inte vara så svårt? :O ^^
Men jag har pratat med lillälsk nu och bett han vara lite hygglig inatt.. Mamma är hemskt trött.. Så vi får se hur det går! :)
8 dagar kvar nu .. !!

Sov gott och dröm sött därrute!

//E

Kommentarer
Postat av: Jen

God morgon! Hoppas du fick sova en stund inatt, och att humöret är en aningens bättre än sist :P.

-Pussar på magen-

2008-07-03 - 08:33:37
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Michis

Hihi, jag vill också att storken ska komma istället för alternativen som står till buds. Att jag inte tänkte på det innan bara! :D

2008-07-03 - 09:10:49
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: Ninninusens

Åh hoppas det gick bra hos MVC idag.. ! kramar

2008-07-03 - 21:06:06
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0