Gräv ner mig!



Gräv ner mig!

Jag vill inte vara med idag. Alls.
Känner mig ful och uppgiven och trött och grinig. Myndigheter suger, jag är ensam, godissugen, pank, och fruktansvärt folkilsken!

Nu blir det att stänga av ljudet på mobilen och gräva ner sig i soffan och sova.
Sova bort all ångest och hoppas det kanske blir bättre senare även fast det just nu känns som att det aldrig kommer bli bra igen.

Och ja, visst är jag paranoid och gnällig. Jag vet om det!

Avslutar med en bild på spjälsängen jag skruvade ihop igår kväll..



Kommentarer
Postat av: C

Fin säng vacker, du är så duktig!

Vill se vagnen oxå :-)

pussa på

2008-07-08 - 14:52:17
URL: http://vinterskugge.blogg.se/
Postat av: Thess

Äsch, så länge du vet om det så är det ju helt ok :oP

Antar du längtar nu efter att den lille ska komma ut?! Fin säng, vad ska man med karlar till när man klarar allt annat så bra själv, t.o.m föda och amma, nää, släng er i väggen karlar! hihi

2008-07-08 - 19:15:29
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0