Hormoner!


Ojojoj!!! Nu sitter jag här och gråter igen. Ni är så söta att hälften kunde varit nog!!!
Tack för alla, alla underbara kommentarer till mig och Liten!!
TACK!
Dom värmer så oändligt mycket!!


Nu är klockan 7.. Liten är matad, ren och påklädd för dagen.. Vi lyssnar på Chaos, dricker kaffe och myser.
Min snälla vackra dotter.. Herregud, vilket tålamod hon har haft idag..Stackarn..
Hennes mammas mage är väl inte riktigt vad den varit och mitt i hela matprocessen så dog mammas mage.. Lillvacker blev avbruten och fick vänta i vinter och vår innan det blev hennes tur igen.. Men hon låg så snällt på badrummsgolvet och tittade på mig med sina vackra ögon och verkade inte bry sig alls..
Man kan bli gråtig för mindre.. !

Nu blir det läkarbesök min del..kolla att mina sprutor mot blodproppar funkar.. (ja, jag tar dom och jag tar dom själv varje kväll i magen! Det ni!) Och kolla att mitt blodvärde gått upp igen.. Det låg på 80 sist och det är visst inte så bra.. och jag är ju ganska trött men det är klart.. Jag har precis pressat ut världens finaste så det är kanske inte så konstigt?! : )
Och den här j*vla läkningsprocessen.. SUCK!
Jag hade möjligtvis kunnat föda fler barn.. men Aldrig mer läka! Icke! Herregud, vad ont och vilken tid :s
Känner mig helt handikappad.. Och utan Mormor vet jag inte vad jag hade gjort den här tiden! Hon har varit till så mycket hjälp att jag aldrig kommer kunna tacka henne nog..
Hon kokar flaskor, bär runt när jag inte kan gå..lyfter när jag inte kommer ur soffan.. Ja, ni vet.. Kanske inte låter så jätte .. men är man omobil så är det GULD!
Tack Mamma!!
(behöver jag säga att hon är stoltast i världen?)

Huva, vad tiden springer. Försöker uppdatera mer ikväll..
Men kvällarna är ganska svåra eftersom hon har ganska mycket ont i magen och skrikperioder då.. *suckar lite* Stackars mammas hjärta!!

Alla tips tas tacksamt emot!
(och Nej, jag ammar inte.. hon får lemolac.. min mjølk verkar ge henne än inte alls bra mage . men lemolac gjorde undervärk!!)


Ta hand om Er mina fina fina vänner!!! Ni är kärlek för mig!

(Jag ber om ursäkt för alla ev. stavfel.. men det är tidigt och jag är stressad)


Kommentarer
Postat av: Linda m. 4 barn

vad skönt att mormor tar hand om den lilla när du inte kan.

De är guld värda....

Jag gjorde kejsarsnitt med mina barn och svärföräldrarna bor rätt nära så de var till stor hjälp för oss.

Jag fick ju inte bära de större syskonen så de kom hit på kvällen och hjälpte mig att lyfta ner Sagas storebror i spjälsängen när barnens pappa jobbade.

2008-07-18 - 10:50:09
URL: http://tolovisa.blogg.se/
Postat av: Jen

Gu´va´sött! -sägs med bred värmlandska- Jag blir alldeles till mig när jag läser. Mysigt gumman! Hoppas fortsättningen på dagen blir kanon. Puss

2008-07-18 - 11:00:54
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: linaaaaa

ELIIIIIIIIIIIIN inte hjärntvätta ungen med Chaos?! AHAHAHAHA inget barn skall behöva utstå de hemska tonerna :P HERREGUD!



Men du är jätte duktig som tar sprutorna själv :D Det trodde jag faktiskt inte :P

2008-07-18 - 21:16:38
URL: http://youngandreckless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0