Härligt!


Midsommar var underbar!
Hade jag haft mer ork hade jag berättat om den oxå men det får vänta tills imorgon när ögonen inte går i kors och jag vet vilket ben jag skall stå på! : )

Dagens pluss:
Färskpotatis
Grillat
Älskade vänner
Inglasade Uterum
Öppna spisar
sms-konversationer
Filmer
Sängar

Dagens minus:
Åska
sms-konversationer
reklampauser
Köer och slagsmål vid färskpotatisen på willys.
konstant kissenödighet
foglossning
för lite pengar


Sov gott finaste!

Hur har Eran midsommar varit? Maten, vädret, folket?
Och sover ni med blommor under kudden? :)



Och förresten.. tack tack tack för alla fina, värmande, gulliga, roliga kommentarer.. Det är dom som gör att man faktiskt fortsätter blogga och gör att man vet att ngn faktiskt intresserar och bryr sig.
They mean the world!

Kommentarer
Postat av: Michis

Nej, jag skippade blommorna, jag tror jag har mina aningar om vem som är min tillkommande ändå! :D



Härligt att du hade en fin midsommarafton, min var... intressant. ;)



Min kära syster missade inget tillfälle att påpeka att jag är stor och otymplig och hon smal och smidig om man säger så... (Hon födde sista sonen för fyra år sen och har haft lite tid att tighta till sig igen...)



Aja... Det är så det är i min familj, inte ens när man är gravid är det okej att gå upp i vikt, tydligen.

2008-06-21 - 09:32:08
URL: http://michis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0