Just another sunday...

Snart är helgen över och det blir vardag igen.. Eller ja, för somliga i alla fall.
Många har sommarlov och börjat gå på semester  vad jag har förstått :)

En annan går här med magen i vädret och väntar och väntar.. och väntar lite till...
Hur många timmar är egentligen 26 dagar? Det är i alla fall alldeles för många det skall vara säkert.
Har längtat efter den där lillskrutten nu hur länge som helst så jag tycker onekligen det är dags att han bestämmer sig för att komma och hälsa på sin mamma snart nu.. Eller ja.. Om en vecka i alla fall. Då är han redo att möta världen.. :)

Idag sker det väl inte mycket alls. Måste orka ta mig ner och handla.. Har haft det planerat i två dagar men har varit så slut och osugen på affärer efter Ullaredsbesöket att jag struntat i det. Men om jag skall få någon middag och Herr Greger någon mat så borde jag väl kanske ta mig i kragen.. Och det är klart.. Jag har hört att det inte skadar med frisk luft hellre?
Men det är klart, det kan ju vara en myt!

Annars blir det till att försöka städa lite, sortera ur sekretären i sovrummet och få ner i förrådet det som skall dit och kanske börja fylla den med lite annat smått och gott.. Som Lillskrutts kläder till exempel... Har inte riktigt bestämt mig vart jag skall ha dom ännu dock.
Vill egentligen till Ikea eller liknande och se om det finns ngn bra så vi får se om det går att ordna någon dag!

Vad har Ni för planer denna gråmulna söndag?


Kommentarer
Postat av: Anna

Jo delvis, men jag tycker endå hon skulle haft något också, där hon nämns i någon skrift eller så :/



Tack :)

2008-06-15 - 13:48:47
URL: http://annaphe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0