Time to say goodnight babies!



Igår avslutade jag dagen med ett skumbad. Hur ljuvligt som helst. Skrutt lever som sagt mer och mer rövare därinne och just bada är väldans trevligt för "mensvärks/förvärksmagar".
Sedan om det är jätteavslappnande vet jag inte.. Har ju älskade Herr Greger som trippar runt på kanten och skall pussas, leka med fötter, jaga skum och bara göra sin mamma allmänt nervös.. Tänk OM han rammlar i ngn gång. Haha. Han lär ju få en chock min lilla älsklingsråtta! ;)

         


Fick i alla fall faxat alla mina papper till soc idag.. beställt intyg från jobbet till försäkringskassan, ätit glass och druckit kaffe på Ingången. Och medan jag lagade mat.. spaghetti och torskfilé så hann jag med att dammsuga alla rum.
Snacka om att vara effektiv och ha simultankapacitet! ;) Imorgon blir det till att försöka att tvätta golven. Trots att det verkligen på riktigt är ngt av det tråkigaste jag vet!

Pratat i tele mest hela kvällen och faktiskt har det bara varit trevliga samtal. Först var det kära mor som var glad och positiv och vi fick pratat strunt om grannarna och planerat lite inför Tarzans ankomst, sedan ringde Thomas och frågade om jag ville komma dit och grilla med han och pojkvännen imorgon.. Och det är klart jag ville. Är det fint väder blir det bad och grill på Öckerö och är det regn blir det deras inglasade balkong. Mysigt oavsätt hur det än blir!
I det samma vi lägger på ringer älskade Nenny och vi får pratat ett bra tag och jag får mig ett par goda skratt. Den kvinnan lyfter mina dagar utan tvekan! <3
Medans jag pratar med henne ringer pax och jag är optimist och säger att jag skall ringa snart när jag lagt på med Nenny.. Men icke.. lite senil och lite trött så blev det inte av.. det får bli imorgon istället.
Och nu på kvällen ringde en annan bekant men jag skall erkänna att jag faktiskt inte svarade .. Jag antar att det handlade om att få besök och efter kl 23 så känner jag inte riktigt för det längre! Jag är för trött och osocial på kvällarna numera!
I´m sorry folks!

Det har det varit en bra och trevlig dag onekligen.
Och det känns så bra att äntligen fått hem barnvagnen.. även fast det känns lite knepigt. Man har ju inte riktigt förstått.
Ungefär: Varför i hela friden står det en barnvagn i mitt sovrum? Vad gör den där?
Jaha, skall Jag ha barn?
Märkligt! ;)

Jag ber fortfarande varje kväll om att ngn skall komma och klia mig på ryggen men det verkar som att Gud har glömt att göra adressändring och flyttat.
Oansvarigt!

Nu är det dock dags för liten elin att sova. Känner jag mig rätt vaknar jag redan vid sex och då är det fint att ha sovit lite innan.. eller iaf legat i sängen i några timmar!

Ta hand om Er!

Kommentarer
Postat av: Chixy

Tack så mycket :)

Jag längtar till dagen då jag blir/kan bli mamma. Det blir när det blir.

Lycka till med allt, hälsa bebben från mig!

2008-06-21 - 20:35:45
URL: http://www.chixy.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0