Torsdagsmorgon.



Ibland är det grått och kallt.. Det kallas svensk sommar.
Och jag gillar det!

Skall ner och lämna in papper till soc. Alltid är det ngt som strular. Men det är klart.. Hur kul skulle livet vara annars? *ler lite*
Positivt är att jag kan hämta ut mina böcker på posten idag. (även fast jag egentligen inte alls har råd.. men 4 böcker för 200 varav den ena är till Tarzan.. (eller iaf när han blir lite större.. *host* Nu är det kanske mest för min skull) och tre böcker till tycker jag är en bra deal!

Funderar på att dra mig in till Stan och ta en fika med Carina.. Får se om jag orkar.. eller rättare sagt, vad foglossningen orkar. De sista två dagarna har den inte alls varit snäll.
snälla, älskade lillskrutt koom snart!

Annars har man lyckats bli sjuk.. igen.. så nu är det mediciner igen. Jag har verkligen inte råd med sådant här. Och sedan att man fick redan på att sprutorna efter förlossningen kommer gå på långt över 1800 kändes väl oxå måttligt roande. Det positiva är väl att över 1800 så täcker högkostnadsskyddet..
Nåväl.. Som sagt.. Alltid är det något!

Nåja.. det skall bli hur skönt som helst med lite frisk luft, bra musik i mp3 spelaren och rensa hjärnan!
Någon som har lust att ladda ner lite musik och bränna ett par, tre skivor till min förlossning?

Vad skall ni göra på midsommar förresten?

Kommentarer
Postat av: Michis

Vi ska bara sitta i en lägenhet hos ett par vänner... Mamma ringde igår och frågade om vi inte ville komma ut till henne på landet, men när jag frågade om sovplats så visade det sig att syrran med man och tre barn redan bokat de som fanns.



Öh... Tack. Skulle jag ligga och sova i bilen då eller?



:D

2008-06-19 - 11:45:07
URL: http://michis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0