För att jag är ganska tråkig...



← Det är vecka 39 nu som sagt..
Och nej, jag har inte så mycket bättre för mig än att läsa andras bloggar, sno listor, vila och gosa katt :)
Håll ut.. Det kan hända att jag faktiskt blir roligare! : )

Kärleken.

Har du hittat den rätta killen : Found and trying to forget.
Har du en kille just nu : Hjärtat tillåter inga fler hugg nu.
Om du har/hade, skulle du tillåta honom ta på dig : Är inte det lite av poängen? Närhet ffs!
På rumpan : Ja.
På brösten : Ja, det med.
Kyssa dig på halsen: Jag är kittlig.. men ok då.
Kyssa dig på kinden: Ja, det är mysigt.
Gillar du någon :  Jo. Men drömmar dör då ögonen öppnas.
Har du vart ihop med någon för inte så längesedan: Ett år och två mnd sedan.
Vem var du ihop med senast : Anders.
Vad heter personen du gillar : Han har namnet till en ängel.

DU.

Går du i skolan: Komvux med sommarlov.
Har du någon gång skolkat: Jovars, man är väl mänsklig.
Har du varit i skolan idag : Nej.
Hur mår du just nu : Sliten, höggravid, gnällig och lite ensam.
Har du mer än 2 bh:ar/toppar : Eh jo.. det behövs kan man säga!
Har du piercat dig: Näsa, tunga, två i läppen och öronen. Give me more!


TELEFON/MOBIL.

Vem ringde du senast : Thomas.
Vem ringde dig senast : Emma.
Vem sms:a till dig senast: Mamma.
Vem sms:a du till senast : Mamma.

ÖVRIGT.

Är du hungrig just nu:  Nej.
Vad är klockan nu : 00,39
Vilka sidor på Internet e du inne på just nu :  Helgon, bloggkoll, och min blogg atm.

FAMILJ.

Hur länge sen var det du träffa din mamma : 3 veckor?!
Hur länge sen var det du träffa din pappa : Pappa bor i himlen sedan två och ett halvt år tillbaka.
Jag saknar dig så!

ÖVRIGT.

Gillar du punk-stilen : Ohja! Desto dräggigare desto bättre :)
Har du sminkat dig idag: Nej. Jag blir inte snyggare för det!
I så fall, vad för smink :
Vad har du på dig för trosor just nu : Haha. Svart och vitrandiga bomull. Sexigt as hell. Not! Jag är gravid och utan partner. Tyst! ffs! :p
Vad har du för bh/topp på dig just nu :  Svart?!


MUSIK.


Lyssnar du på musik just nu : Japp
I så fall, vilken låt för tillfället : Anything `bout June - Unni Wilhelmsen
Vad gillar du för musik :

KLÄDER.

Har du fler än 4 linnen : Ja
Har du fler än 5 tröjor : Ja
Har du någon märkes väska : Nej, jag varken är eller kommer bli ngn prylbög.
Har du en vit bh/topp : Jo
Har du en svart bh/topp : Jo.. 
Har du märkes jeans : Se ovan ang. märken.
Har du märkes tröja : Det här börjar bli tjatigt!
Var brukar du handla kläder : Där det är billigt/rea/second hand?

 HÅR.

Uppsatt hår eller hängande : Slarvig tofs.
Plattar/lockar du håret varje dag : Eh. aldrig?
Duschar du varje dag : Oftast varje kväll men annars varannan dag.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat : Sista gången var jag nog ..eh..fem?
Smörjer du in hela kroppen varje dag : Kräm är slemmigt.
Målar du naglarna (händerna) : Sker väl en gång om året eller så .



Herregud, jag måste verkligen skaffa mig ett liv!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe, ingen risk att du inte får fullt upp om bara en liten vecka eller två. :)

2008-06-30 - 08:12:43
URL: http://[email protected]
Postat av: Tess

Wow! Du är verkligen jättegravid!



minns tillbaka hur det var

Visst sniglar sig tiden fram?



(halkade in hit på ett bananskal)

2008-06-30 - 12:19:06
URL: http://glam-a-mama.blogspot.com
Postat av: Ninninusens

hihi ja vänta du bara, snart ligger du där på golvet o läser sagor för din bäsebus.. finns inget mysigare!



Hoppas du haft en bra dag!!

2008-06-30 - 16:05:49
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: emily

haha, jaa en drink är väl inte de bästa o ditt tillstånd ;)Men snart du då är de banne mig dags för bebbelutt!! Så spännande!!

2008-06-30 - 20:55:24
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Lina

joodå dagen har varit bra. Jobbade till 15.oo sen hämtade jag skruttan på dagis.. handlade, sen hämtade vi sambon på jobbet - hem och laga mat, natta stumpan och egentid framför datorn :D



Du får vara med och tävla i min blogg nu vetja, när du snart är mamma och allt! myspys

2008-06-30 - 21:11:07
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0