I dare you ... again...

Vågar du?

Josefiin gjorde en såndär (förlåt mig) fjortis utmaning så här kommer den :-)


Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag? (Fredag 27/6-2008)
→ Dricka kaffe hos Tina och gosa bäbis.
→ Tvätta alla Tarzans kläder.
→ Försöka klippa Herrn´s framklor.. (tvivlar dock på succé där)
→ Fortsätta projekt boa/storstädning.
→ Göra iordning barnvagnen.

Vad gjorde du för 10 år sedan? 
Jag var på språkresa i Malta i tre veckor och hade det hur underbart som helst. Träffade underbara vänner och aldrig har jag skådat en vackrare stjärnhimmel än den vi hade ovanför våran balkong. Annars var det sommarlov mellan 8-9 och mestadelen av tiden spenderas nog antingen på jobbet eller bakom canningberget med dåvarande pojkvännen och andra vänner..  Those were the beautifull days.

Ställen du bott på?
Född Aker Sykehus i Oslo/Norge. Sedan har vi/jag bott i: Oslo, Strömstad, Tönsberg, Uddevalla, Uppsala och Göteborg. Har bott ungefär halva livet i Norge och halva i Sverige. Därav den tragiska stavningen då och då. Have mercy!
Totalt är jag inne på min 23 lägenhet nu.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
→ 
Betala alla mina skulder.
→ Ge min närmaste familj/vänner pengar så dom kan betala sina skulder/ta en välförtjänt semester.
→ Köpa hus och investera i en trygg ekonomisk framtid för mig och Lillälsk.
→ Åka på en lång, lång resa till Thailand och få ett avslut på saker som borde ha fått sitt avslut för länge sedan.
→ Skänka pengar till hemlösa människor och missskötta djur!
 

Jag utmanar i min tur då:
Nenny, Tezz, VackerC, Joanna, Martina, Martin. 


Kommentarer
Postat av: Ninninusens

halkar in Vilken fin blogg du har! Här kommer ja absolut kika in igen!



Hoppas allt e bra med dig ? :)



/Lina

2008-06-27 - 11:05:42
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Ninninusens

Åh tusen tack!! :) Jag har BF den 18 November, så har precis gått halvvägs... Känns som en evighet, men ändå springer tiden iväg SÅ galet snabbt ju!



Hoppas du haft en underbar dag vännen!



kram

2008-06-27 - 20:51:32
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Jenny

Asså, jag är ju inte nåt vidare fan av dessa listor...men för din skull, så kanske jag kan anta utmaningen...bara kanske :)

2008-06-29 - 11:51:32
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0