Åter i Storstaden.



Ville mest komma in och säga godnatt.
Det har varit en lång dag.. varit vaken sedan halv åtta.. Varit på marknaden i Strömstad med VackerC, åkt massa tåg, handlat och kommit hem,diskat, dammsugit,  lagat mat och möblerat om i vardagsrummet!! Det ni! 
Inte dåligt för att vara mig! Dock vet jag inte riktigt hur Herr Foglossning uppskattade mitt flyttande av bland annat bokhyllor men.. Det märks imorgon.. Och desto längre jag väntar med att flytta dom desto värre lär det ju bli.. Så ja, lika bra att få det gjort. Imorgon blir det Sovrummet som skall möbleras!! Kan tilläggas att det var 38 grader här hemma när det här pysslades med.. -puh- Nu är det "bara" 29 grader...Och klockan är tjugo i ett på natten.
It´s gonna be a looong summer :)

VackraC och pojken hennes gjorde mig iaf gladast när jag kom dit imorse.. Fick en påse direkt i handen.. varsegod.. Eeh.. Som vanligt kopplar jag inte snabbast.. ;) Men i påsen låg det massa blöjor storlek yttepytteliten till Tarzan och sötaste pyttelilla gröna bodyn..  Hur gulligt som helst! Tack så hemskt mycket!! ♥
Tarzan blev så glad nu när jag tänkte på det igen att nu dansar han disko!.. trots att jag har sagt att det är läggdags efter bolibompa! :p
Man ser hela magen sprätter åt alla håll nu!! En glad liten skrutt är han allt min älskling!!
Men det är klart... glad mamma, glad skrutt! ;)

Vad har jag gjort för att förtjäna alla mina underbara vänner?
Jag älskar Er .. glöm aldrig det!

Och nu ropar sängen igen... det har den gjort i flera timmar!
Sov gott finaste..

Och nu är det äntligen vecka 35 ... were moving forward!! ;)

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Åh, vecka 35, då föddes Alice... Nu har du alltså en nästan fullgången liten bebis i magen; bara lungorna som ska uyveklas lite till.



Jo, jag mejlade henne och bad henne ändra stavfelen i fem snabba. vi gjorde telefonintervju så hon slängde snabbt ihop alla svaren och allt blev inte exakt som jag sa.

2008-06-02 - 21:36:24
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: Anonym

O hälsa på dig såklart :D



Puss/j

2008-06-02 - 23:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0