Godnatt mina vänner!

image3


Another day has passed and it´s time to go to sleep..
Men bara en liten stund till.. skall bara.. måste bara fixa.. Men egentligen gör man inget nyttigt alls och tiden bara går. Men jag har ingen ångest.. klockan står inte ringning och senare än åtta vaknar jag sällan i vilket fall så det blir nog en ordning på det här med.

Äter Kitkat och försöker stilla illamåendet som hastigt kröp på .. vet inte riktigt varför ..Magen verkade dock reagera på tomatsoppas jag åt innan. Vet inte om det var ngt jag kanske inte tålde i den. Det skiter jag dock i .. man får inte tag i den i sverige och den är ljuuuvlig!! Med makaroner i .. och helst ägg.. Jag har tre påsar och de tänker jag njuta av så får magen säga vad den vill.. Det verkar den ju göra oavsätt så.
Och tarzan behöver lite nyttig mat och det måste ju tomatsoppa vara?!

Inte mycket har gjorts idag .. lyckades somna mitt på dagen hux flux och sov i två timmar nästan.. helt otippat och inte alls meningen.. men det var skönt.. Sedan spenderades några timmar på praktiken, drack kaffe .. gick hem, lagade lite mat, skurade lite köksluckor och köksdörren.. hur i helvete har det kommit kaffe på halva dörren undrar jag lite?
Jaja.. jag skyller allt på Herr Greger!!
Han har förresten namnsdag idag min lilla råtta så han fick mängder med godis till frukost idag ;) ♥
Han var så nöjd så min skatt .. även fast han förmodligen inte fattade ett skit av vad hans mamma pratade om och varför och gick runt och pratade sådär töntigt ^^

I helgen blir det jobb.. Är sådär småsugen på att gå upp kvart över fem på morgonen .. och jag är inte riktigt säker på vad kroppen kommer säga på måndag men man måste väl ge det försök antar jag.. om inte annat för plånbokens skull .. eller ja, jag får ju inte mer än vad jag får av soc iofs.. men T blir glad och jag får inte ångest och dåligt samvete för att jag säger nej. Hatar att inte kunna ställa upp. Vet hur det är med lite personal och hur svårt det är att få allt att gå ihop. Dock är det ju egentligen inte mitt bekymmer.. men men...

Fått mängder musik av Hanna på msn. Thank god!
Min dator är tom. Ynk. Och jag är utan inspiration! Jag är tacksam!

Borde kanske pluggat .. men eftersom kära Läraren skall vara borta i tre veckor så tänkte jag ta det liite lugnt och istället läsa ikapp mig till veckan istället.. Det är ju faktiskt ingenting som märks och kanske hinner jag ite glömma bort vad jag läst tills hon kommer tillbaka igen.
Men jag undrar.. varför måste jag veta hur många som sitter i eu-kommissionen tex.. eller hur många år det går mellan de olika valen till de olika grejjerna? Suck!
Jag gillar faktiskt inte politik även fast jag kan erkänna att det är roliga när man vet lite mer och förstår lite mer!

Skall försöka ringa endel samtal imorgon.. Myndigheter, bostadsbolag, apotek..
Dra ut papper från fk till bostadsbidrag, skicka papper till soc, dra mig till mvc.. Alla sådana där jättespännande saker som bara måste göras oavsätt om man vill eller inte. Jag önskar dock att jag hade en sekreterare som kunde sköta mitt pappersarbete för det är fasen inte det enklaste när man går på soc. Ansöka hit och dit om det ena och det andra och vilka papper och vilka grejer som skall hit och dit. blöh.
Jaja, jag förmodar att det löser sig.. bara jag tar tag i det!

Nej.. mer spännande än såhär blir det inte idag.
Jag är trött och lite less.
Ta hand om Er och dröm sött!!

//Trasselsudd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0