Hemma!


image15



Så var man äntligen hemma igen. Ljuvliga Strömstad.
Solen skiner vackert där ute och termometern visar -5 grader. Kallt och mysigt. Jag gillar vinter och snö. Trots att jag tycker att det är lite sent för vinter i slutet av Mars.. Men jaja.. jag borde inte klaga när det väl kommer snö! Jag vet det!

Kom hit tidigt igår och vi gjorde mest inget nyttigt alls mer än spela tp och Canasta.. Och gissa vem som vann.. allt .. Moi! ^^ Och det var kanske lika bra det.. Jag är en usel förlorare på riktigt. Har inte riktigt förstått att jag är 25 och att världen inte handlar om vem som får mest poäng i kort eller kakor på en bricka .. *ler*
Men men.. det kanske är något som kommer med åren det med.. Jag vet inte .. Hope is all we got!

Gamle Rod Stewart sjunger sådär rysande vackert och kaffet som förvisso börjar bli ganska kallt slinker ner..
Strax dax för dusch oh duka fram frukost till oss...
Har en planerad resa till Oslo idag.. Lilla kusin är ju ny opererad so sagt.. Han hade fågelbröst.. Typ att bröstkorgen går inåt.. så den har tryckt på lungor och hjärta.. Ingen har väl riktigt vetat hur illa det varit.. inte ens han.. Men han har alltid varit jätteatlet/idrotskille.. och för ett tag.. (par år sedan) slutade han med allt.. vi andra trodde väl mest att det var en tonårsgrej.. Skoltrött.. less på saker han hållt på med i flera år.. men icke.. Han orkar inte.. Lilla söta.. Så nu har dom iaf opererat ett hål under varje arm, stuckit in två typ stålgrejer som fästs fram, under bröstkorgen och skall pressa ut den.. ungefär som tanställning.. fast värre!
Lång tid kommer det ta .. Men han är glad och det är ju det viktigaste! Hoppas han repar sig fort!

Förresten är lillskrutt 25 veckor idag. Tiden börjar gå sanslöst fort nu! Herregud, ge mig mera tiiid. Jag har hundra saker kvar att fixa ffs!! *stress*
Dock är nog både barnvagn och säng fixade nu. Skönt.. men allt det aaandra då! *pust*
Jaja, det löser sig.. Det gör det alltid!
Och framåt sommaren när det börjar närma sig så kommer jag och Jen åka till Ullared och handla massa! Trots att dom har massa skit har dom ganska mycket bra med. I`m looking forward to it!

Nåväl.. dags att börja göra nytta.. Tarzan är hungrig, jag är skabb och mamma sover.. ;)

Förresten.. folk säger att tarzan kan bli en ...en ... flicka... ?! ^^
Men då får hon typ heta .. FlickanUtanNamn eller nåt.. Det finns verkligen inget jag fastnar för.. Any suggestions? ;)

Ha en underbar påsk vänner!

//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0