Thank god(?!) it´s friday?


image7



Så plötsligt var det morgon igen trots att det aldrig riktigt kändes som att det var natt eller att man sov speciellt mycket. Tröttsamt! Kunde inte sova och en stressad kropp samt lilleskrutt som låg och sparkade på kisseblåsan. Man kan bli smågalen av mindre.. Men några få timmar blev det iaf och nu laddar jag med kaffe och tänkte dra mig ner till ingången för frukost och mera koffein.
Eftermiddagen består av besök på mvc och fika med Zayda. Lilla gull. Alldeles för länge sedan. Men det hoppas jag verkligen det blir ändring på nu när hon flyttat hit!
Kvällen är planerad till precis ingenting.. kanske går det ngn film man orkar slökolla på och sedan blir det tidigt i säng. Hurra för jobb!
Och ja, jag vet att jag egentligen inte borde gnälla och att jag är lyckligt lottad som ens har ett jobb. Jag är medveten om det. Jag hade bara önskat att det var ett jobb som man trivdes lite bättre med, som hade lite bättre villkor och låg lite närmare.
Anyone?

Jag undrar lite varför Josefiin inte kommer när jag har mitt kaffe varmt och vill snacka strunt. Hon brukar vara ganska bra på att dyka upp i rätt tid annars. Jaja, hon är väl möjligtvis förnuftig och pluggar eller ngt annat vuxet som vissa andra med borde göra kanske!
Men jag säger det igen.. Politik ligger faktiskt inte för mig och jag tror det innehåller och dunstar sömnmedel från dessa sidor i boken. Kan det vara bra för tarzan undrar jag möjligtvis? :o

Och när skall våren och solen komma egentligen? Jag längtar efter värme! Jag längtar efter något som ger lite  nya krafter, lite nytt hopp om en vacker värld. För onekligen blir världen vackrare under solens ljusa strålar.
Skall hem till mamma i påsk så jag hoppas på lite av den varan då. Och då blir det dessutom till att träffa både Emma och Carro och få lite nya krafter där med. Wunderbart!
Vad hade man gjort utan sina vänner I wonder?
Jag vet att jag hade varit handikappad!

Ni är mitt allt! ♥

Well.. time to gett off.
Ha en fin helg och gör inget som jag inte skulle ha gjort!

//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0