Godnatt!




Trött, sliten men glad liten E. Det är snart dags för att ta med sig boken på sängen och sova.
De vuxna dricker vin och tjajar hål i huvudet på varrandra och jag känner inte riktigt att jag varken orkar eller vill vara delaktig i ngn fylla.. Eller ja, inte att jag dricker men att se dom bli fulla. Det känns lixom inte ok.
Och nej, det är inte av avundsjuka eller så utan mer att: Jag tycker det är jobbigt när min mamma är full!!
Töntigt kanske tycker vissa men jag har mina anledningar och de nära vet varför.
Nåväl.. hon är vuxen och jag kan såklart inte neka henne!

Har iaf grillat underbart kött... pepparstek och skinkstek .. med ris och champinjon/kantarellsås och sallad.. ätit chockladtårta och druckit kaffe. Helt jätteunderbart gott var det. Gick nog upp ett par kg till och tarzan vet jag inte riktigt om han får plats därinne ;)

Funderar lite på att beställa från Ellos. Massa fint och billigt eftersom det är massa rea. Både till mig och liten.
Kommer ju snart skattepengar. Woho!!
Och med tanke på hur ofta jag köper kläder tycker jag faktiskt att jag förtjänar det! Utan tvekan!

Och förresten gick jag in i vecka 35 idag!!
Snart kommer mitt lilla mirakel att finnas här med mig. Det känns helt ovärkligt!! Min älskade lilla som jag längtat efter så länge.. nu är han i slutskedet och växer och lever loppan därinne. Det är så sött när hela magen håller på att hoppa runt.
Mirko och Sandra fick sig ett par goda skratt häromdagen ;)
Hoppas att Liten kommer på utsatt datum om inte liite innan kanske.. Har ingen lust alls att vänta och gå över tiden! Jag vill ha han i min famn nununu!! Gah!! :)

Jaja.. ta hand om er nu och gå och lägg er och få lite sömn så ni kan springa ut i solen imorgon.
Det skall bli 30 grader varmt och badväder! ;)

//E




<---Det är det här som kallas bonnbränna va? :p

Kommentarer
Postat av: Martin

Haha, snygg placering av ciggen du!!!!

2008-06-01 - 21:41:08
URL: http://cutthecrap.bloggspace.se
Postat av: Martin

Var det så elakt att säga? Det var ju bara ett konstaterande. ;-)

2008-06-01 - 23:12:57
URL: http://cutthecrap.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0