ListFreak

image77


Tre skönhetsprodukter (inte smink) jag använder varje dag -
Hårborste, tandborste och eh ...tofs?! Ingen och jag menar verkligen Ingen kan kalla mig fåfäng! ^^

Äter helst till frukost - Kneipbröd (grovt halvmörkt bröd) med servelat (kalvkorv) eller Geitost (mesost..hård då!)

Så många grader vill jag att det ska vara för att jag ska bada utomhus - 10 grader. Jag är lycklig bara jag får bada! Det finns nästan ingenting som gör mig lika lycklig!

Om jag inte bodde i Sverige skulle jag vilja bo i - Thailand i mitt hjärta.

Så många muggar kaffe har jag druckit i streck - Idag? Två. Annars har jag lyckats få koffeinförgiftning och fått hallucinationer. Det var onekligen en udda upplevelse. Man skall icke dricka tre kannor på en dag utan sömn och bara datortittande!!

Ser helst på TV - Tv gör mig stressad men när jag väl kollar blir det Greys anatomy, så skall det låta, Gilmore Girls, Andra avenyn.. Herregud, vad kulturell jag Inte låter ^^

Om jag vann VM i en idrott skulle jag välja - Längskidor. Lätt!

Hur mycket skulle du betala för en heldag med din idol/förebild - Näe, sådant betalar jag inte för. Prostitusjon :)

Om jag vann en miljon på triss skulle jag
- Skaffa körkort, resa med tarzan och se till att det fanns massa undanstoppat till honom när han blev äldre och skaffa och finaste lägenheten!

Sitta i en vattenpöl eller bo i en snödriva - Jag gillar snö.. Så snödriva.. kan man ha värmeljus och grejer.   Kallt Vatten ger dessutom blåskatarr!

En maträtt som skulle ätas varje dag året om - I get easily bored.. Men potatis året om funkar!

Om du fick ångra något du gjort i liv, vad - Det finns så mycket! Men på ngt vis har det gjort mig till den jag är så .. Det är svårt att svara på. Men kanske alla pinsamma fyllesamtal/sms/stalkergrejer :p
Och de elaka sakerna jag sade till min mamma vid vissa tillfällen under tonåren. :(

Ett år utan julafton eller en sommar med bara värme och ingen sol - Sommar utan sol!! Utan julafton överlever man inte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0