Lite småbilder bara för att...



Häromdagen blev det räkor och färskpotatis. Lyxmiddag för en trött mamma och en liten katt. Hur gott, snabbt och enkelt som helst. Och att en stor påse dessutom kostade tio kr på erbjudande var ju heller inte fy skam!
Mer skaldjur åt Elin!


Och ja, jag måste lägga upp en liten bild på Sandra från igår bara för att hon var så koncentrerad av sitt Guitar Hero. Haha. Som sagt.. Hur mogen är man när det kommer till att tävla och spela spel I wonder :)




Och en gammal bild på mig.. Eller ja, ett tag.. Bara för att den är så skum. Och nej, det är inga effekter eller annat. Det bara blidde så som man säger!

Nu är det dags för sängen. Den ropar!! Har nyss duschat, skurat badkar, hängt tvätt och satt igång en ny maskin.. och nu tycker både jag och Tarzan att lite sömn vore fint...

Förövrigt håller jag alla mina tummar för min älskade C som har beräknat bf imorgon.. (3 maj)
Vi kommer lätt ha dom vackraste bäbisarna i sommar! Utan tvekan!
*love*

Sov så gott mina fina .. och ta hand om Er!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Ooh nu blev jag riktigt avundsjuk!! räkor.. mumma!! jag brukar snegla på de färska på affären när jag jobbar och kilar in där för köpa middagsmat.. alltid lika lockande att köpa då. Men det får bli sen.. när jag kommer hem t mamma o pappa : )

snart kommer din beeeebis!

2008-05-03 - 10:20:21
URL: http://josefliinplersson.blogg.se
Postat av: katja

jA,visst är sängkläderna fina :) Det är mamma som köpt dom åt adam.det är mormors gullegris :D

2008-05-03 - 13:46:12
URL: http://svartaenglan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0