Älskade Vackerflicka




VackerC och Lilla Cindra kom på besök på Lördagen. ♥
Jag saknar henne vansinnigt när hon inte är här. Jag vill inte att vi skall bo 20 mil ifrån varandra. Jag vill kunna gå bort och ta en fika, dricka te och kolla film och bara vara.
Precis när jag vill.. och att hon skall kunna göra detsamma till mig.
Ge mig en lght i Strömstad anyone?

Det är något med det där med vännerna som förstår med bara En blick,
att kunna prata utan ord.
Att trösta vid att bara finnas till.
Att kunna älska villkorslöst.

Kom tillbaka snart så vi kan leka min fina ängel.
Jag är inte hel utan dig!


Evig äkta kärlek!



               

Kommentarer
Postat av: C

Flytta hit Nu vacker nickar

Love you!!

2008-11-20 - 09:28:47
URL: http://vinterskugge.blogg.se/
Postat av: Cikoria

jag blir så glad av att läsa din blogg...



men jag blev lite konfunderad när jag läste din dikt ovan.. den är så sann... "drömmar dör när ögonen öppnas"



KRAM

2008-11-20 - 18:18:11
URL: http://blogg.aftonbladet.se/14814/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0