Förlåt för könsorden!




Time for bed.

Tänkte förresten informera om Skrutts bvc besök...
7100 g och 63 cm lång. Mammas stora vackra tjej!
Annars så såg allt bra ut .. Som vi hade väntat. Inga konstigheter och hon utvecklas och lär sig som hon skall.
Nästa tid blir för vaccin vid 5 mnd. Yike. Det ser vi inte fram emot nej.
Någon som vill följa med och hålla handen? Lina?

Idag och igår har hon dessutom ätit potatis och blomkålspuré. Verkade som att hon gillade det dessutom. Och magen har inte krånglat av det som det gjorde av gröten efter sista gången. Skönt!
Den är fortfarande extremt känslig och vi har fortfarande endel bök med den.. Men det blir helt klart bättre och bättre!

Skulle handla dricka, blöjor och hämta paket innan vilket slutade i en powerwalk promenad med barnvagn, 7kg bäbis, blöjor, 4l dricka, paket och skötväska...och såklart min egen ..nätta...vikt.. gick i 30-40 min men fort gick det och mjölksyra hade jag. Tänk Er själva! Vädret var dessutom helt underbart.. Lite vind, mörkt och inte alls speciellt kallt. En sådan där dag som man egentligen inte vill sluta gå.. men skrutt började bli hungrig och jag var ganska kissenödig så det verkade smartast att gå hem.
En skön promenad var det helt klart.

Imorgon är vi bortbjudna på söndagsmiddag till J och T. Lovely! Alltid supergod mat och trevligt sällskap!

Förresten.. jag ber om ursäkt o mina vänners vägnar..
Det här är egentligen en baarnvänlig blogg så jag ber er att se bort från kommentarerna i föregående inlägg! ^^

Martina och Cicci:
Det är inte Ok med könsord och knark i min blogg! *host* :p

Sleep tight mina vänner..


//Hon den där som inte kommer i säng innan 03 inatt heller :s




Och precis när jag var påväg i säng så vaknade LitenSak och ville ha mat.
Förmodligen bra eftersom hon förhoppningsvis sover lite längre och jag kommer inte behöve gå upp vid fyra för att mata. Skönt!
Blir ju lite knas när hon somnar så tidigt som hon gjorde idag men hon var sjukt trött redan vid halv sex så det fick bli bad och mat sängen redan kvart i sju.. Hon brukar oftast vara uppe till åtta..
Men, men.. det innebär som sagt lite mer sammanhängande sömn för mig.. Förhoppningsvis!

Har ni har haft en fin Lördag!?

Kommentarer
Postat av: Martina

Hehe...sluta fråga vad man har gjort då om du inte vill veta;) Är bara ärlig vet du. Fortfarande öm idag men jag skall ändå samma och skura badkaret! Lite mer barnvänligt,även fast det där cillit bang är ett starkt fucking pulver.

2008-11-09 - 12:12:33
URL: http://queenofparanoia.blogg.se/
Postat av: cicci

k***k inslaget va ett skämt..... Är alla bloggar barnvänliga eller kanske bra om det står nånstans...trodde man kunde skriva typ vadsomhelst...tryckfrihet....

2008-11-14 - 21:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0