Jag skapar Historia?

Jag hade verkligen tänkt att uppdatera bloggen idag. Men jag har inte funnit varken ro, inspiration eller tid.
Liten och jag har nämligen både städat, tvättat 2 maskiner, bakat en himla massa frallor, sovit lite mitt på dagen och sedan var vi och handlade lite i Angered med Martina och följde sedan med hem och våldgästade henne en stund.
Mycket trevligt!
Det har överlag varit en ganska produktiv dag.

Imorgon är det inget större inplanerat förrutom att ta en långpromenad och färga håret!
Mina barn börjar göra mig gråhårig!

Jenny bad mig om att uppdatera ang. helgen.. och jag skall göra det .. Imorgon. Nu är klockan som vanligt halv tre och jag skall göra mat till lillälsk och sedan hoppa i säng.

Men till Jennys stora glädje så finns det ju andra som uppdaterar ang. mitt liv. haha.
Jag råkade ju egentligen glömma nämna att jag fick besök i söndags kväll .. Ja, ni vet.. ibland så känner man sig lite ensam och man vill ha ngn att krama på..
Och min underbara vän Martina tycker på ngt finurligt vis att detta är lite underhållande så hon skrev en liten berättelse om min kväll .. Jag fick mig onekligen ett Väldigt gott skratt!
Förmodligen kommer jag få min egen kategori i hennes  blogg.. och tja, det är nog bäst att det är hon som skriver om dessa eskapader med tanke på att min blogg egentligen är .. *host* Barnvänlig..
Men läs om min syndiga söndagskväll Här!
Gick inte att länka direkt till inlägget men det heter iaf: Saga med lyckligt "slut" :p
Jag och Martina bjuder på det ;)

Kommentarer
Postat av: ina

Förstår vad du menar - jag är höjden av ordbajseri! :P



Fast jag vet inte vad jag ska svara, för det verkar som att vi tycker likadant. I alla fall om det översta, om att leva och inte bara överleva. Det är svårt att finnas och synas. Kanske framförallt att göra sig hörd...



Men om jag vore söt tror jag inte att jag skulle kunna erkänna det. Eller jag vet inte, svårt att säga när man verkligen HATAR hur man ser ut!

2008-11-18 - 09:45:22
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Josefin

Visa delar tas väl bort angående helgen?

2008-11-18 - 10:44:05
URL: http://skalbaggeskal.blogg.se/
Postat av: ina-bina

Är väl lite disträ. Som vanligt ungefär! Men inget som inte går att (över)leva med :) Hur mår du själv?



Sagovälling, ja... Tror inte det är så många under 40-50 som känner till det, det är en liiiiten liten påse undangömd på en avlägsen hylla i affären :) Men testa det, det är perfekt snabbfrukost! I alla fall om man inte är så haj på det där med att äta på mornarna.

2008-11-18 - 14:18:52
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: C

Haha.. Helt underbart!!

pussar

2008-11-18 - 15:18:47
URL: http://vinterskugge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0