Promenad

Idag blir det en sväng till tandläkaren för att boka tid samt en tur till Östra för att lämna bröstpumpen.
Som jag förövrigt borde ha gjort för fyra månader sedan. *suck*
Sedan skall vi nog försöka oss på lite handlande och en promenad. Har blivit ganska dåligt med det på sistone så om det inte är för kallt så skall vi nog göra det.

Men först blir det lite sömn för lillskrot. Och jag skall nog för en gångs skull joina henne.
Ta henne i min säng.. gosa ihop oss och sova.
Det är mysigt och hon är så trygg att sova bredvid. Lilla älsklingen min..

Så ja.. godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Martina

Ligga och sova mitt på ljusan dan!? Är du inte riktigt klok!Hihihihi... jag syndade precis,åt en kaka. Shame on me!

2008-11-25 - 15:50:23
URL: http://queenofparanoia.blogg.se/
Postat av: ina

Tack, fina ^^



Usch, är det inte du som hatar tandläkaren? :/ (håller en mental hand)

2008-11-26 - 00:58:30
URL: http://inabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0