Det är på tiden att göra något åt saken!




Jaha.. Det här med listor verkar det råda delade meningar om. Vissa gillar det och andra inte.
Jag känner väl lite såhär att.. Läs om ni vill .. det är faktiskt ingen som tvingar er till något alls.

Vissa tycker att listor är tråkiga och att jag skall ägna mig åt att skriva mer om sex och knark och livets festligheter.
(Wonder who that can be)
Men alltså.. Jag är en trött, tråkig, tjock singelmamma. Hur i hela friden skall jag kunna skriva om sådant jag inte upplever? Fast det är ju klart.. Som ni alla vet har jag extremt livlig fantasi och jag skulle med all säkerhet kunna hitta på både den och den andra historien.. Vi får se framöver.
Dock vet jag ju att även mina gamla historier uppskattas både här och där så kanske blir det en återblick?!
Skulle det vara något kanske? ^^

Anyhow. I torsdags började jag mitt nya liv. Igen.
Ett liv utan massa socker. Vilket innebär Ingen Cola och Ingen Chips. Pust!
Och jag har dom sista åren aldrig varit utan ngn av de sakerna så länge. Så ja, det säger väl det mesta!
Det är seriöst inget kul alls om jag skall vara ärlig. Jag är sjukligt beroende av detta socker. Och salt.
Just nu känner jag mig halv. Och hungrig! Väldigt hungrig!
Men eftersom jag och Martina har ingått ett vad.. fem kg till jul (fast för mig blir det 8 eftersom jag gick upp i början) så skall jag banne mig klara det. Och Om jag klarar det så kommer jag vara mindre än vad jag har varit på flera år. Jävla Sambokg man skaffade sig. 25 kg om inte mer på 3 år. Jotack..Festligt!
Nog för att jag verkligen inte var liten innan.. men jag var inte någonstans i närheten av det här. För nu är det verkligen riktigt illa. *suck*
Det blir vägning hos Martina senare när jag och skrutt skall dit och dricka kaffe.. får se om det skett ngt sedan sist man vägde sig.. för snart en vecka sedan.

Annars så var LitenLina här igår och vi drack ett par glas vin, snackade skit om karlar och skvallrade i största allmänhet. Mycket, mycket uppskattat!
Jag ser redan fram emot nästa gång :)
Förresten tog vi kort.. men jag tror kanske inte jag vill se dom idag! Så Lina.. Be nice och försök att inte lägga ut något odrägligt! :)

Well .. dags att börja klä på sig och göra sig redo innan dagen försvinner och Martina äter fler muffins och skyller sin viktuppgång och förlust på mig ;)

Har ni haft en fin helg mina vänner därute?

Kommentarer
Postat av: C

Jag är säker på att du klarar det Vacker!



Jaa, leka! Kom hit, kom hit.. <3<3<3

2008-11-23 - 20:38:56
URL: http://vinterskugge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0