ÄnglaHelg!



Så var det helgen ja..
En sådan där änglahelg som inträffar sällan men som är så himla uppskattad och underbar!
På fredagen var det ju som bekant telesamtal med den där gamla flamman och på lördagen kom min VackerC och Lilla Cindra.

Jag och Sannisen sov alldeles för länge så allt det där jag hade tänkt att hinna på morgonen innan dom kom.. Ja, det hanns helt enkelt inte med. Så vid 11 när sötflickorna dök upp så var vi fortfarande i pyjamasar med morgonrufs : )
Vi skvallrade en himla massa .. gosade med varrandras bäbisar, lyssnade på musik och rökte. Dagen gick så alldeles för fort och innan jag visste ordet av det var P tillbaka för att hämta dom.
Vi sade hejdå och det kändes sådär tomt för jag vill inte ha dom 20 mil bort, jag vill att dom skall bo här..  så vi kan umgås jämt!!  ♥

Och när dom åkte kom nervositeten och slog sin knytnäve i magen på mig. Hjälp! Vad har jag gett mig in i?
Jag skulle äntligen få träffa min Josefiin. Efter hur många år det nu kan vara .. 5-6 år av mailande på lunar, msn, sms och läsande av varrandras bloggar. Dock hade vi aldrig varken pratat i tele eller träffats. Help.
På staplande, darrande ben tog jag och skrutt och till centralen  för att leta reda på tösen.. och plötsligt såg jag henne.
Hon såg precis ut som den ängel jag hade föreställt mig...
Dock var det första hon sade: "Du ser inte alls ut som jag föreställt mig" Och jag vet fortfarande inte hur jag skall ta det. Haha.

Vi tog en lång, lång fika på centralen innan vi begav oss hem till ghettot igen.. Och vi pratade och pratade och pratade.. Det kändes verkligen som att vi hade kännt varandra i hundra år och det var lixom inte alls sädär konstigt och stelt som jag var rädd för att det skulle bli. Lovely!
Vi ramlade isäng sent på natten och vaknade trötta men glada dagen efter och hade en sådan där slappdag med myskläder, godis och pizza.. Och Fiin gosade såklart massa med bäbis! :)
När Sannisen blir äldre skall Fiin ta med henne på både balett och ridlektioner.. och vad var det hon skulle bli.. ? Isprinsessa? Du får se detta som ditt kall gumman!

Anyhow.. tillslut var det dags för den lilla tösabiten att åka hem till Ljung. Men med ett löfte om att komma snart tillbaka så känns det bra!
Jag fick dessutom det sötaste sms-et ett litet tag senare om att hon och L skulle komma och kidnappa LitenSak och gå på stan med henne .. Och det är klart dom får. haha!
Du är välkommen när som min Änglafiin!

Och på söndagskvällen.. Ja, då vet ni vad som hände om ni har läst Martinas blogg... Hoho.
(Inlägget: Saga med lyckligt "slut)

Helgen som kommer vet jag inte hur det blir .. Kanske kommer det besök från övre delen av Sverige.. Eller så gör det inte det. Det lär visa sig.
Och kanske sker det ngt skoj i veckan oxå.. Jag har gett mig in i ett  "Rescue Martina" uppdrag. Som är av ett lite för syndigt kaliber för att dela med sig av här.. Men, jag skall iaf försöka fixa det så fort som möjligt.
Som tack och vinst för väl utfört uppdrag kommer jag få barnvakt en fredag eller lördag : )

Det är lite skoj det där.. Den som sade att hon verkligen inte gillar barn, som sade att: "Mig behöver du Inte tänka på att anlita som barnvakt, jag gör det inte" och lite andra saker är faktiskt den som träffar Sanna mest, som gosar mest, är barnvakt och försöker.. *host* lära henne saker.
Tack Martina! Jag är hemskt tacksam! We love you!


Nu väntar jag på kort från VackerC oxå så jag kan slänga in lite bilder..

Hur ser Eran vecka ut?

Kommentarer
Postat av: Martina

Tycker inte du om Lasse Stefanz ? Hahahahhaha

2008-11-18 - 16:25:47
Postat av: Martina

Btw, va söt Jossan är med kotten :)

2008-11-18 - 16:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0