Jag tjuvlyssnar...


Skoldag.
Jag läste 70 av de 80 sidorna jag låg efter så nu är jag ganska ikapp igen och förhöret idag gick bra. Lite fastnade och lite fastnade inte. Men så är det alltid. Och speciellt om man stressläser kvällen/natten innan och speciellt när det är ett ämne man egentligen skiter högaktningsfullt i.

Jag är trött på familjerätten dessutom. Idag ringde dom igen. Saker funkar inte som dom skall. Måste göras om, på nytt.. Ännu mera väntan.. 5-6 veckor till av ångest. Jag orkar faktiskt inte.
Jag trodde lixom den här cirkusen snart skulle vara över nu.. Men misstar jag mig inte så har den precis bara börjat..

Imorgon är det Bvc besök klockan 11. Det skall i alla fall bli skoj. Se hur mycket lillälsk har växt. Det är nog en hel del för jag tycker iaf att det går fasligt fort .. Snart är hon 4 mnd gammal. Vart tar tiden vägen?
Samtidigt som det känns som att hon funnits jämt så känns det som igår att jag fick det vackraste knyttet på magen.

Nu ler hon mest hela tiden, äter lite gröt, rapar som en hel karl och är världens finaste unge.
Jag längtar så efter att se henne växa upp.. med allt som hör till...

Har bakat massa frallor, dammsugit, bäddat rent och städat endel idag. Skönt med allt som är gjort.. Men det är klart.. det kommer alltid mer och det tar aldrirg slut..
Det är väl en av sakerna med att vara ensamstående.. man vet att det Alltid finns mängder saker att ta tag i .. på gott och ont!

Well .. klockan är över tre.. rastlösheten sliter i kroppen och jag kan inte sova.. Får försöka göra ngt produktivt istället för att sitta här.. plugga eller nå´´t ..
Fast det är klart.. Läsa lockar mer.. Så hej, töntig chic-lit here I come.

Godnatt mina fina.. Imorgon kommer det en ny och förhoppningsvis bättre dag!

//Liten tröttsak

Förresten tjuvlyssnar jag på julmusik! Ärligt stulet från piratebay! Ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0