Helgen i korthet...



Åka tåg till Strömstad. Skrutt luras och sover faktiskt inte alls^^





Som vanligt blir jag lite vemodig när det börjar bli dags att börja packa och åka hem.
Det är så lugnt och fridfullt här på något vis.. Jag kan inte tänka mig en vackrare plats.. All skog, alla grusvägar, alla små hus, Havet och massa lekande barn.
Det är så det skall vara...
Jag är nog inte byggt för betongjungeln. Lika lite som den är byggt för mig. Vi kompletterar varrandra inte.

LillÄlsk har förresten skrattat för första gången på riktigt! Världens vackraste, finaste ljud i hela världen!
Dock var det pojken som fick henne att skratta.. och att det var för att dom satt och snackade skit om mig är jag säker på... Vi satt nemligen och kollade på BjörnBröder 1 och 2 ... Och herregud, jag har väl aldrig gråtit så hemskt.. Eller ja, det var länge sedan. Snor och tårar rann och jag var ganska så förstörd. Pojk och Skrutt tyckte nog Elin var ganska mesig så då skrattade dom åt mig. Men ja, det bjuder jag på.. För att få höra det där ljudet så gör jag vad som helst!
Mina söta fina..

Såg även Kung Fu Panda.. vilket kanske var lite dumt sådär direkt efter BjörnBröder eftersom inget kan toppa dom kände jag.. Men den var söt den med ..
Såg även Little Nicky med Adam Sandler. Hysteriskt rolig sevärd film! Många goda skratt och ett par tårar även där.
(Har jag berättat att jag är en tönt?:p)
När vi skulle kolla Hellboy, ja då somnade vi båda två och vaknade en timme senare.. Bara att traska isäng, krypa in i en varm mysig famn och fortsätta sova..
En mysig fin dag helt enkelt!

Kvällen med VackerC var oxå underbar. Som vanligt var den bäst fram tills man gick ut.
Jag inser väl mer och mer att det där med att gå ut.. ja, det ligger inte för mig. Det är ganska... Menlöst?!
Yikes, Am I growing up?
Somnade återigen.. denna gången på krogen.. Så tja, då var det bara att gå hem.. Eller ja, stackars VackerC fick placera mig i taxi eftersom jag är så väldans bestämd när jag är onykter och vägrade att gå dom tio, femton minutrarna det tar att gå hem .. Heh. Nåväl.. vi delade taxi med några andra så vi behövde iaf inte betala. Det är ju alltid något! : )
Det bästa är väl att det blev en bilig kväll.. En öl ... Yay me!

Dagen igår var lång och seg.. Mådde bra hela dagen fram tills att skrutt somnade... Då blev jag knockad av tokillamående och var mer eller mindre handikappad hela kvällen. *sucka*
Min mamma undrade om jag var gravid eftersom det alltid var på kvällen jag mådde illa innan men jag tröstade henne ganska lugnt och sade att det förmodligen var baksmällan som gått vilse och äntligen hade hittat fram.
Ja, vi hoppas ju på det iaf! *host*

Nåväl... Skrutt har ätit morgonmålet, vi har sjungit I`m Your`s hundra gånger, vi har bytt bajs och nu sover hon igen.
Lilla gulle!
Jag hoppas dock hon kan sova iite på tåget idag. Det vore tacksamt. Men jag är ju tveksam förtås : )

Well.. ta hand om Er och hoppas ni har aft en fin helg!

Kommentarer
Postat av: Diana

Välkommen till min blogg där jag

skriver om mitt liv som ung, nygift

juridikstudent! Här kommer jag att

skriva om mitt liv, mode, många

resor, mina älsklingar, inredning,

vardagslyx och mycket mer! Har

jobbat extra som make up artist

på filminspelningar samt

manikyrist, så jag kommer med

många tips! Om du gillar min blogg kan vi prenumerera på varandras via bloggkoll?! :)

2008-11-02 - 13:07:17
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Cikoria

nej, vem är född till att passa i en asfalts och betongdjungel. härligt att du haft det bra.

jag var ute i helgen och sov hela jäkla lördagen.



ha det gott

2008-11-02 - 20:08:39
URL: http://blogg.aftonbladet.se/14814/
Postat av: Mumari

kikar in och uppdaterar mig lite. :o)

Nu ser jag att du också har hål i läppen! Jag ska också ha ring i min sen, men jag blev varnad för att den kunde börka vandra om man byter till ring för tidigt, skulle vänta minst 10 veckor.

Just nu känns staven jobbigt lång, jag biter som tag i den när jag äter!



Kram på dig!

2008-11-04 - 10:08:05
URL: http://mumari.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0