Aaaaaaaj! Ynk!


05.10
Nej, nu går det inte längre. Tandakuten here we come. Jag dör nog möjligtvis på riktigt snart!
Det gör så ont så jag varken kan tänka eller prata. Ansiktet är svullet och sömn är inte att tänka på.

Nu blir det googling av öppettider och karta.

Skjut mig på riktigt!



Alltså.. ofta tycker jag att det är ok att vara ensamstående. Säkerligen lättare till och med än att vara två.
Men just i sådana här tillfällen så vore det onekligen lättare att vara två.
Ja, det vore det!
Verkligen.

Nämde jag att de gör sjukt ont det här?

Hej, rotfyllning!
Hej, löst liggande nerv.
Please Die!




Uppdate ang. tandvärken från helvetet.

Just nu känns det liite bättre.. Det gör bara ont i Halva ansiktet .. och jag Kan faktiskt prata.. helst inte .. men jag kan.
Och jag funderar på om det funkar att vänta tills imorgon. Jag vill få en akuttid hos tandläkaren som jag var hos sist.
Ni vet ju förmodligen hur tandläkarrädd jag är så att gå till en ny tandläkare känns inte alls lockande ..
Och denna Arvid som jag träffade sist tog trots allt inte livet av mig .. vilket var tacksamt.. Så jag vill gärna träffa han igen. (gärna är dock kanske fel ord i detta sammanhanget men)

Snart tänker jag åka till stan och gå till apoteket och köpa mer värktabletter.. mat är ju inte att tänka på så jag får väl knapra en extra alvedon/ibumetin..whatever.

Bästa värktabletten mot tandvärk enligt Er??

Hjälp!

Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Men kära tider då... Förra gången jag var inne i denna blogg var det två liter blod som sprutade ut ur armen på dej (nä, men det kändes så när man såg bilden! ;-) Hm...). Och nu en präktig tandvärk...



STACKARE!!! :-(



2008-10-26 - 08:21:41
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Aj aj! Det är nästan så att jag vill tugga lite av min goda middag och skicka i expresspost till dig ;)



Nej men seriöst. Jäkla jobbigt med tandvärk! Det är sån konstant smärta. Lycka till hos tandis imorgon!

2008-10-26 - 20:04:59
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: Jen

Urk! Jag mår illa bara jag tänker på den smärtan :(

Stackars babylove!

Den bästa värktabletten?

Finns ingen skulle jag vilja påstå.

Men orudis, vanligt mot mensvärk (dock receptbelagda) fungerar ok.

Annars sägs det väl att panodil och ibumetin ska fungera? En av varje...

Nåväl, lider med dig plutt! :)

2008-10-26 - 20:11:25
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0