Frukostsällskap.

Jaja.. Skall jag ändå avlida om en liten stund så kan jag i alla fall passa på att ha det fint i lägenheten.
Får skura golven tänkte jag. Vattnet är iaf färdigt och står och ryker i köket. Jag skulle bara... dricka en klunk kaffe. Heh.
Detta eviga Skall bara...
Fastnar Ni oxå i det eller är det bara jag som är hemskt odiciplinerad vad gäller vissa saker?

LillÄlsk har somnat i soffan så jag borde passa på.. Snart kommer det nämligen frukostbesök. Lilla Juha skulle dyka upp innan tio.. Borde jag kanske ta på mig något annat än mitt urtvättade babyblåa sladdriga Iornattlinne?
Fast det är ju klart.. Han har sätt mig i alla möjliga outfitar under dom här två åren så jag stressar inte med det. Hinner jag så hinner jag.
Och jag har gjort min plikt och tagit fram frallor så det finns färska sådana när han kommer och kaffet är på G.
(För jag förmodar att han inte vill dricka mitt ljumna kaffe som stått i kannan sedan igårkväll?)

Nåväl..Det är dags att börja dagen och göra något vettigt!

Vad har Ni för planer idag?

Kommentarer
Postat av: Michis

Vilken fin header, underbara bilder!



Mina planer för dagen var att hinna tvätta håret och kanske eventuellt hinna få igång datorn, så jag är nöjd med dagen! ;)

2008-10-07 - 15:40:27
URL: http://michis.blogg.se/
Postat av: doll

awh pälsko, hur gick det hos tandis?

2008-10-07 - 17:44:37
URL: http://sangha.blogg.se/
Postat av: Jen

Ha ha! Kaffet låter inte älltför läskande, men det babyblå nattlinnet verkar sexigt! :P



Men tult, det var väl för att du kikade på den en eftermiddag och säkerligen var helt slut i huvudet efetr allt "arbete"...?

:D

Mmm, både han och rösten kan vara helt ok att kika på.

Men då är det bättre med "Pitch Black" eller "A man apart".

Love

2008-10-08 - 22:01:21
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Em m y ( A m a f ä o )

ja.. älskar att allt är i vitt också.

2008-10-09 - 01:50:24
URL: http://amafao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0