Hemmafru? Jag?


Jag funderade lite innan.. Är jag hemmafru? Eh nej, kom jag fram till.. Jag försöker bara att vara ekonomisk!
Nu gör det inget att varken kylen eller frysen är tom för nu har jag bröd så det räcker och blir över tills man får pengar igen.
Jag och Sofie har nämligen bakat idag..
Ungefär 40 stora,tjocka tekakor och rundbröd.. Hur gott som helst.. och billigt!
Och smör har jag faktiskt själv ..haha!

Så ja, nu slipper jag svälta!!
Hurra för Sofie!! <3

Slänger in lite bilder från baket ... Ser det inte gott ut så säg ;)

Kommer mer uppdateringar under kvällen om dagen.. Det var en knepig morgon ..!

       

Ps: Bild tre .. alla är tekakor förrutom det ena rundbrödet som jag var tvungen att nalla av i vänstra hörnet uppe ^^

Kommentarer
Postat av: Em m y ( A m a f ä o )

Ser riktigt gott ut.. nygräddat med smör och ost på vore ju inte helt fel!

2008-10-14 - 21:04:31
URL: http://amafao.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh jo, du är en hemmafru och en suverän sådan! :D

Nenny vill mer än gärna att du kommer hit och bakar.

puss puss

2008-10-14 - 21:19:17
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0