Och snart var det fredag igen...



Ditt leende får mig att vilja leva älskling ♥

Såhär glad får man faktiskt lov att vara när man har varit i skolan och slitit i flera timmar och varit ute på promenad!
Mammas älskade vackra unge..
Vad vore jag utan dina andetag?
Jag älskar dig så gränslöst att det gör ont.




Torsdagen försvann.. poff sade det bara så var den borta..
3 timmars historie lektion.. Skrutt höll sig som vanligt vaken hela tiden. Jag är övertygad om att hon kommer bli en fasligt intelligent unge. Idag tillexempel har hon lärt sig massa om Medeltiden, feodalismen och katolisism bland annat!
Det skall börjas i tid sägs det .. Så då gör vi det! Vi vill inte att hon skall sluta som mor sin! *suckar lite trött*

Annars har det faktiskt blivit lite städat, lite tvättat och lite sorterat idag. Man kan inte vara seg jämt. Eller jo, det kan man faktiskt. Men man får inte.. för det är fasligt hur fort ett hem förfaller. Och två lata dagar som jag har haft nu.. (om man bortser från dammsugningen igår) så förfaller det väldigt, väldigt fort!

Igår åt jag dessutom varm mat för första gången sedan i lördags hos bäb. Ja, jag snålar. Jag vet. Och jag lever onyttigt på frallor.. Tre frallor på morgonen, en hiskligt massa kaffe och vatten.. och kanske en fralla på kvällen är så det är nu.
Hej, jag längtar efter barnbidrag! Jag vill ha cola.. (och ja, mat oxå.. men mest cola faktiskt.. *suck*) Jag är så j*vla trött på att leva på existensminimum hela jävla tiden. Det gör mig så fruktansvärt bitter och handikappad och hur länge orkar man? Den här månaden har jag haft 300 att röra mig med efter att räkningar och skrutts mat och resa till ua var betald.. (i dom 300 är det beräknat att jag skall köpa mat, cigg, kläder,hygienartiklar m.m dessutom..hur nu det skall gå till)
Av dom 300 är det nu 50 kvar.. Såå, kan någon ge mig den 20:e fort?
Det blir nog inte bättre nästa månad heller men ett par hundringar mer hoppas jag att jag har att röra mig med!

Det som är bra med detta är utmaningen mellan mig och Martina.. Gå ner 4 kg till jul .. 1 kg har jag gått ner .. dock på två veckor.. Så fort går det ju inte.. Men jag hoppas verkligen att jag klarar det.. inte bara för att jag måste  vill.. vinna över Martna men jag är trött på att se ut som ett hängbuksvin.. även fast för all del, dom är söta dom med men..
Nåväl.. Önska mig lycka till helt enkelt!
(och ja, jag vet att min kost inte är rätt eller bra för att gå ner i vikt.. De sakerna har inget samband)

Nu är klockan massa och jag borde varit i säng för länge sedan..
Det är endag imorgon oxå...

As always...

Sleep tight my dearest!

<-- Älsk hälsar och säger Godnatt hon med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0