Grattis Amysen!




Dagen är över och det är sent. Alldeles för sent . Som vanligt.
Dagen har varit lång men fin.
Lilla Amysen (t.h på bilden) fyllde två år. Lilla pluttan.. Känns som nyss att hon föddes.. Och vem hade kunnat tro för tre år sedan  att vi skulle sitta i en säng med våra två små och dricka kaffe och diskutera röda rumpor, blöjor och förlossningar? Ja, inte var det jag iallafall.
På den tiden var jag (lyckligt) ovetande om vad som komma skulle.. Nog för att jag inte ångrar Sannisen en sekund. Men jag förmodar att tanken på barn och den sortens ansvar skulle skrämt skiten ur mig..
Precis som jag blir nu oxå men jag hanterar det nog annorlunda.. Hoppas jag, och tror jag.

Sannisen har varit vaken i princip mer eller mindre hela dagen... Som vanligt nuförtiden.. och jag både tror och hoppas att hon kommer sova lite längre inatt.

Blev förövrigt bjuden på supergoda hamburgare och drack kaffe och åt godis. En helt klart nyttig lördag! Tur att man gått så mycket i veckan..ehm.

Nåväl.. ta hand om er mina fina..Akta er så ni inte blåser bort!

//LitenTröttSak

                    

  1. Amy och Kusinen Eliiot när vi sjunger för Amysen.
  2. Gravida bäb och Lillälsk
  3. Amysen och Kristina .. trötta sötnötter tittar på Bompa innan läggdags
  4. Mamma och LillÄlsk åker tåg hem... "Hej, jag tänker inte alls sova för det är töntigt"! ^^
  5. Godnatt världen och tack för en fin dag Moster Jennifer ♥
 

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag vet! Det är så jävla töntigt att sova! Därför jag aldrig kommer i säng... Skjut mig..

2008-10-05 - 02:26:29
URL: http://queenofparanoia.blogg.se/
Postat av: Jen

Du behöver ingen hemmafru, du kan ju redan det där. :D



Mysig dag ni verkar haft!

Ja men varför ska man sova?

Själv är jag vaken tills jag stupar...ehe.

Love

2008-10-05 - 07:52:18
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0