Han får mitt hjärta att slå lite snabbare...



01.35

Jo alltså.. Det var ju plugga jag skulle.. men precis då kom den där pojken på msn.. Och nu 4 ½ timme senare, en kanna kaffe och ungefär 200 fjärilar senare är jag ganska mör och redo för sängen.

Trots att jag om jag skall vara ärlig känner mig som en 14-åring på tjack!
Det kommer bli svårt att sova inatt. Jag är pirrig och glad och sådär .. fjantig..
I got the silly look on my face helt enkelt!
Imorgon kommer han hit.. trots att han egentligen hade annat inbokat..
Han är sjukt söt och jag är sjukt glad...

Vad säger man?

Tja.. jag får väl helt enkelt återge endel av konversationen som pågick hos söta Martina sist jag var där som kanske kan spegla hur allvarligt det här faktiskt är för mig.
Till saken hör väl att jag hade planerat att gå ut på kvällen.. och ptja, jag har en tendens att sällan hamna i mitt eget hem dom nätterna.. *host* Jag menar, man skall passa på medans man kan.. Snart är man för gammal!
Men såhär löd det iaf:

Martina: Ja, jag hoppas du får ligga ikväll då!
Jag: Näe, men jag Vill inte ligga med någon annan!

Martina ser alldeles förskräckt ut och utbryter: Men Elin, du är ju kär!

Och tja, vad skall jag säga?
Jag är nog kanske det?!

Förresten är nykära människor äckliga och jag avskyr nykära människor. Dom är töntiga!!

Men sålänge som han kallar mig för Sin Tönt.. Ja, då är det helt ok!
(Och det gör han)

Förlåt... Jag vet att ni förmodligen mår ganska illa vid det här laget men..men.. Oj!

Varför är ingen vaken så jag kan få prata av mig lite?  Jag har en puls på 250 cirkus radius och jag en massa energi jag inte vet vart jag skall göra av.. Och jag kommer bli trött imorgon.. Men jag får passa på att aktivera oss massa..
Har planerat in en lång promenad, handlande av mat till skrutt som det inte blev idag eftersom dom stängde tidigare på Ica p.g.a ombyggnad, kanske ett besök på Ingången och dricka kaffe och sedan städa innan pojk kommer vid 20 snåret.
Är jag riktigt desperat kanske jag rent utav åker och möter han och passar på att göra lite saker i stan innan. Kolla julklappar tex.

Fika LitenLIna?

Nåja, godnatt vänner.. Jag hoppas ni har haft en fin kväll!

Vad har Ni för Onsdagsplaner?
Är det någon som förresten har kommit på den Ultimata Julklappen?





02.16

Disken är fixad, nytt kaffe i termosen är klart tills imorgon.. (Jag misstänker jag lär behöva det), tvätten är vikt, mat till skrutt i alla flaskor är klart, napparna kokade, bänkarna torkade, bordet avplockat..
Nu är det dags för sömn!


05.45

Efter två timmars sömn är det ganska oförskämt att studsa upp och mer eller mindre dansa ut i köket, värma mat och byta blöja på tokarg lillskrutt. Men det känns fint.
Och dessutom känns det välförtjänt efter en helg mer eller mindre i h*lvetet med tandvärk och ångest.
Dock skrämmer känslan mig.. Varje gång man är såhär glad så sker det något. Jag orkar inte det idag.
Snälla låt allt gå bra, låt han komma ikväll och låt det bli en bra dag!

Och på fredag blir det lek med VackerC... Jag längtar!

Hej livet, skall du gå med mig ett tag nu?





Kommentarer
Postat av: Josefin

Åååh nu är det inte långt kvar!

2008-10-29 - 13:07:52
URL: http://skalbaggeskal.blogg.se/
Postat av: C

Imorgon.. längtar!!

pussa

2008-10-30 - 15:41:37
URL: http://vinterskugge.blogg.se/
Postat av: Tezz

haha tack! Va gullig du är!



Men så underbart!!

Men de är ju så de blir som att gå på ngt.

Jag tycker inte det är minsta äckligt.

Fast man liksom älskar den känslan så hatar man den för vad den gör med en emellanåt!!

Den liksom får hela hjärtat att hålla på att hoppa ur kroppen så fort man tänker på honom, samtidigt förlamar den en ifrån verkligheten och förstör ens förnuft :P

Hoppas Ni får det udnerbart!!!



KRAMAR Tezz



2008-10-31 - 09:24:58
URL: http://mamtezz.blogg.se/
Postat av: ina

Svar: Vet inte om livet känns lättare förstås, men i vilket fall som helst har jag ändå ett skaplig utsikt :P

2008-10-31 - 10:16:34
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Johanna

Trevlig helg :)

2008-10-31 - 13:08:26
URL: http://johannavk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0