Morgonstund har ofta stress i munn!


Läkarbesöket blev avbokat. Läkaren hade lyckats dubbelboka. Nåväl, lessen är jag inte.. Hade oavsätt inte så hemskt lust att åka in och sätta mig i "den där" stolen. Huvaligen. Tyckte jag fick nog av det under grav. om jag skall vara ärlig!

Och förresten... nog är det bra att sjukvården skaffar nya sängar och annat. Men kan dom inte lära sig hur dom funkar innan ngn lägger sig i dom och tex. skall föda? Som med mig. 
När dom inte visste hur benstöden funkade.. hur dom kunde höjas/sänkas bland annat.. Då är det faktiskt inte kul att ligga och föda med benen en halvmeter upp i luften. Gnäll.
Jaja, tur att det gick så fort som det gjorde i alla fall!

Nu blir det istället spädbarnsgruppen som det var tänkt och sedan blir det att småhandla lite mat och annat till knyttet och sedan kanske man unnar sig en liten kaffefika någonstans och har jag tur sover knyttet lite just då så jag hinner plugga lite. Man skall passa på medans man kan! : )

Ha en bra dag mina söta.. Och tack återigen för erat stora stöd i kampen mot tandtrollen och stora svarta skräcken!

Kommentarer
Postat av: Mumari

...jag skrev svar te dig i min blogg :o)

2008-10-28 - 20:24:31
URL: http://mumari.se/
Postat av: emily

hihi lät som mycket skulle mactha idag ;)



Nej, det är någon unviersitets tidning, ingen jag sett heller ;)

kram

2008-10-28 - 20:54:11
URL: http://emslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0