Herr Greger Kramp




Sötaste Herr Greger Kramp!
Ser ut som att han har hur många ben som helst men han har faktiskt bara 4. Helt normal med andra ord.
Förrutom att jag misstänker att han har damp eller nå´t. Jag förstår verkligen inte vart all energi kommer ifrån..
Det är ju helt klart inte mig i alla fall.

Igår var han en lycklig katt. Juha kom och agerade lek/slagsmålskompis... Dom var så glada båda två så .. Skönt att se!!
Jag har onekligen inte lika mkt energi/ lekork över till honom nu.
Jag skäms. *suck*
Dock är han väldans bra på att roa sig själv den lilla herrn! :)

Han har ju bland annat lärt sig att öppna lådan med favoritleksakerna: Plastpåsarna :)
Det är skoj för en liten katt..
Mindre skoj för mig när alla soppåsar läcker..

Nåväl.. Han är min fina lilla busängel och jag älskar honom mest i världen.. Trots att han är en liten dampkatt med attitydsproblem :)

Nu blir det affären.. Mat och toapapper.

//E

Kommentarer
Postat av: Jen

Hoho! Han är så söt så söt!

Lillfjant :D

2008-10-25 - 22:35:14
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: michaela

gud så fina bilder i headern! :D

2008-10-25 - 22:46:04
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0